Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
-
Re: Hvem skal ind?
Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende
) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.

Fan af Manchester United
Dejlige ord fra en IKKE Liverpool fan. Det er længe siden jeg har hørt at en Liverpool signing var en god signing.AllanShore skrev:Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.

Nu vil jeg ikke kategorisere Ramirez og Dempsey som spillere 'der er bedst inde omkring den centrale midt'. Men du har ret i at der skal skilles af med nogen spillere. Håber det bliver Spearing og Adam. Henderson og Shelvey er gode backups!
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Jeg synes at vi skal stoppe med at bekymre os om der er købsoption med, eller ej.
Vi har spilleren for hele sæsonen, og lad os nyde at vi kan hente sådan en verdenklassespiller.
Mon ikke om et år står vi i en anden situation, og Real har hentet Modric. Så kan vi jo lige så godt købe ham fra Real.
Vi har spilleren for hele sæsonen, og lad os nyde at vi kan hente sådan en verdenklassespiller.
Mon ikke om et år står vi i en anden situation, og Real har hentet Modric. Så kan vi jo lige så godt købe ham fra Real.
Senest rettet af Mr.Kop onsdag, 15. aug, 2012 19:08, rettet i alt 1 gang.
Mr Suarez Is Not A Racist!
Kunne personligt stadig godt tænke mig Adam i klubben, og 6 spillere til 3 positioner, kan vise sig som være ok, når man tænker på Gerrard's "holdbarhed" & så kommer der altid skader.... - Så Adam, Henderson, Sahin, Lucas, Allen & Gerrard ville være fuldstændig fantastisk i mine øjne...AllanShore skrev:Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.
- Lej Shelvey til en mindre premier league klub, hvis muligt, ellers en top klub i Championship.. & så lej eller sælg Spearing

Jeg synes det er meget fint at der er meget fokus på den centrale midtbane, men jeg mener at der burder fokuseres lidt mere på at finde en højrekant spiller, på kanterne har vi Downing, Joe Cole og Borini, vi har set før at Henderson har spillet den højrekant, men det er langt fra hans optimale plads at spille på, og med Joe's skades historik, så SKAL der en back-up eller en rotations spiller til især den hjørekant som jeg ser det, jeg mener dog desuden at det er fortidligt for Sterling at blive en fast del af førsteholdet på nuværende tidspunkt. At få Ramirez ind på holdet vil være til større hjælp end fx endnu en central midtbane spiller, da vi nu har fået Allen.
Senest rettet af Mads2315 onsdag, 15. aug, 2012 19:59, rettet i alt 1 gang.
-
- Alder: 37
wow, imponerende hvis vi også får Sahin. Helt sindssyg midtbane vi så kan mønstre.
The times skriver, han er meget tæt på: http://www.bold.dk/nyt/Avis-Liverpool-h ... id-spiller
Tror han ville komme på holdet alle andre steder end Real og Barca.
Men det må vitterligt også betyde, at der kommer til at ryge nogen. Den oplagte løsning: Sælg Adam og lej Shelvey ud.
Hvor efterlader det Henderson, hvis Sahin kommer ind?
The times skriver, han er meget tæt på: http://www.bold.dk/nyt/Avis-Liverpool-h ... id-spiller
Tror han ville komme på holdet alle andre steder end Real og Barca.
Men det må vitterligt også betyde, at der kommer til at ryge nogen. Den oplagte løsning: Sælg Adam og lej Shelvey ud.
Hvor efterlader det Henderson, hvis Sahin kommer ind?
Hvem skal ind?
Jeg har tænkt helt det samme i forhold til Modric-handlen. Jeg tror ikke på at Modric er Tottenham-spiller den 1.september og forstår ikke helt at de ikke er mere på banen i forhold til at finde en erstatning.AllanShore skrev:Hvis i får Sahin, så er det et (for mit vedkommende) alt for godt køb. Han ville, hvis han kan finde niveauet fra Dortmund, være en forstærkning i næsten hver klub i verden, med undtagelse af måske Barca. Han ville umiddelbart også virke som en ideal erstatning for Modric, der er på vej til Madrid nu i følge Sky Sports, så jeg ved ikke lige hvorfor de ikke har prøvet hårdere for at få ham, men det kan være de ikke bare gad have ham på en låneaftale. Men i kommer da også til at have godt med midtbanespillere nu i Gerrard, Allen, Sahin og Lucas (4,der alle burde være i startopstillingen), mens i stadig har Henderson, Spearing, Adam og Shelvey. Og hvis ham Ramirez eller Dempsey også er på vej ind står i med 9, der er bedst inde omkring den centrale midt. Det må alt andet lige betyde noget salg og udlejning af nogle af reserverne.
Tottenham har et rigtigt godt hold men vil stadig være betydeligt svækkede hvis Modric smutter.
Får vi Sahin ind og eventuelt Dempsey samtidig med at vi holder på Carroll og Agger ser jeg det som et vellykket transfervindue
Næste år!
Sahin er klasse, en leje med option på køb ville helt klart være det bedste! Hvis han bare kan ramme det niveau han havde i Dortmund, så starter han med garanti inde.
Hvem der skal spille på midtbanen må BR rode med. I det mindste er det et luksus problem han står overfor, hvis det virkeliggøres.
Sælg Adam (evt. for Dempsey) og hent Adam Johnson ind på leje. Og det har været et ualmindeligt godkendt transfervindue!
Hvem der skal spille på midtbanen må BR rode med. I det mindste er det et luksus problem han står overfor, hvis det virkeliggøres.
Sælg Adam (evt. for Dempsey) og hent Adam Johnson ind på leje. Og det har været et ualmindeligt godkendt transfervindue!
- JudgeArdaStudge
Make it happen, Ayre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp
- Steven__Gerrard
Hvis Sahin kommer, så ryger Adam med garanti og Spearing er måske også i farezonen - så en "midtbane-trup" bestående at Lucas, Allen, Gerrard, Sahin, Shelvey og Hendersonbongfong skrev:Sahin er klasse, en leje med option på køb ville helt klart være det bedste! Hvis han bare kan ramme det niveau han havde i Dortmund, så starter han med garanti inde.

"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Virkelig spændende med Sahin! Håber godt nok rygterne taler sandt.
Personligt tror jeg Adam bliver solgt og Shelvey bliver lejet ud for at gøre plads til ham hvis han skulle komme. Angiveligt tilbød vi Swansea 12 mil + Shelvey i leje for Allen, inden vi købte ham, hvilket viser Rodgers er interesseret i at udleje Shelvey.
Det ville efterlade os med Lucas, Allen, Sahin og Hendo der kan deles om de 2 dybdeliggende centrale midtbanepladser, og så med Spearing som back-up i tilfælde af flere skader. Så mangler vi bare lige Dempsey, en ny højrekant samt en ny kontrakt til Dagger og så er jeg godt nok optimistisk for næste sæson!
Personligt tror jeg Adam bliver solgt og Shelvey bliver lejet ud for at gøre plads til ham hvis han skulle komme. Angiveligt tilbød vi Swansea 12 mil + Shelvey i leje for Allen, inden vi købte ham, hvilket viser Rodgers er interesseret i at udleje Shelvey.
Det ville efterlade os med Lucas, Allen, Sahin og Hendo der kan deles om de 2 dybdeliggende centrale midtbanepladser, og så med Spearing som back-up i tilfælde af flere skader. Så mangler vi bare lige Dempsey, en ny højrekant samt en ny kontrakt til Dagger og så er jeg godt nok optimistisk for næste sæson!
- Steven__Gerrard
Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece
Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.
Hvis vi får Sahin, Arsenal mister RVP og Tottenham mister Modric - ahhhh....
Robin van Persie kan endelig skifte til Manchester United, efter Arsenal har accepteret et bud på deres topscorer.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."
Og Bayern har nappet J. Martinez. Ham var jeg nervøs for at Arsenal nappede, synes at han ville være perfekt til deres defensive midtbane.Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.
Mon ikke begge klubber har nye løsninger klar?Steven__Gerrard skrev:Apropos http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 808536.ece
Hellere en god trekant end en ond cirkel