Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 31. aug, 2012 16:26

Skovdal skrev:Ben Smith#BBC confirms Theo Walcott to LFC# wont happen.

LFC# Still trying to get Sturridge.

Jeg tror det ender med Dempsey og Sturridge, det kunne have været fedt med Afellay.

Er der nogen der har hørt noget om Daimao ?

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » fredag, 31. aug, 2012 16:26

Fribytter skrev:Sturridge på lån ville være en ok erstatning for Bellamy, som jo alligevel ville være væk efter denne sæson.

Han ville være en god erstatning ja, men så kan vi smide ham lige tilbage i Chelsea's hænder når han har bombet for os. FANDME NEJ!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Alonso
Alder: 36

Indlæg af Alonso » fredag, 31. aug, 2012 16:28

Skovdal skrev:
Fribytter skrev:Sturridge på lån ville være en ok erstatning for Bellamy, som jo alligevel ville være væk efter denne sæson.

Han ville være en god erstatning ja, men så kan vi smide ham lige tilbage i Chelsea's hænder når han har bombet for os. FANDME NEJ!
Nu vi er igang kan vi lige så godt spørge dem om de ikke vil have Raheem Sterling gratis som en del af handlen?

Brugeravatar
Fribytter

Indlæg af Fribytter » fredag, 31. aug, 2012 16:32

Skovdal skrev:

Eller forsøge at købe ham, hvis han har gjort det godt nok.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

thefugle

Indlæg af thefugle » fredag, 31. aug, 2012 16:32

ThunderZtorm skrev:
thefugle skrev:Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...

Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...
I sidste sæson scorede han flere PL mål end Carroll gjorde på 2½ sæson.. Og det som midtbanespiller..
Ja lad os ds hente en angriber med én fantomsæson, pisse god ide. Fordi det er jo ikke gået galt før i tiden...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 16:35

------- Suarez Damiao Sturridge i et 3 mands angreb???

Åhhhhh Jizzz in ma pants...
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 31. aug, 2012 16:36

Skovdal skrev:
Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.

Du er satme ikke nem at imponere.. Du er klar over vi ikke er i Champions League ikke?
Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?

Skal jeg vælge imellem de to, tager jeg dog Dempsey.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 16:38

Arda skrev:
Skovdal skrev:
Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.

Du er satme ikke nem at imponere.. Du er klar over vi ikke er i Champions League ikke?
Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?

Vi har brug for en egoist på holdet. Sturridge har mange kvaliteter, hvis han scorer mål nok, så må han være lige så stor ego som han har lyst til.

RTM - Gaylord Focker

Indlæg af RTM - Gaylord Focker » fredag, 31. aug, 2012 16:39

Hvis vi får Dempsey og Sturridge vil jeg være en happy camper!!!

Brugeravatar
Alex Brockins

Indlæg af Alex Brockins » fredag, 31. aug, 2012 16:41

Skovdal skrev:

Han har et profilbillede af Carroll i en WH-trøje - manden er uden for rækkevidde.
Best in the world at everything I do.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 31. aug, 2012 16:42

Alex Brockins skrev:
Skovdal skrev:

Han har et profilbillede af Carroll i en WH-trøje - manden er uden for rækkevidde.
Og af alle skal den kommentar komme fra dig "ruleroftheworld". Gå nu bare til bekendelse, andet er sgu sørgeligt, men forventeligt af dig, ikke desto mindre.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 31. aug, 2012 16:43

Ma Captain skrev:
Arda skrev:
Skovdal skrev:

Vi har brug for en egoist på holdet. Sturridge har mange kvaliteter, hvis han scorer mål nok, så må han være lige så stor ego som han har lyst til.
Ja, ind med en spiller, der skaber splid og negativitet i truppen, som tilfældet var i Chelsea og så tilmed kun på leje. Ind og ødelæg holdet og så ud igen. :army7:

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » fredag, 31. aug, 2012 16:47

Brendan Rodgers: Hoping to bolster his ranks before the summer window slams shut

Brendan Rodgers is giving little away when it comes to Liverpool's transfer targets, but he has distanced the club from reports linking them with a late approach for Schalke striker Klaas-Jan Huntelaar.

The Reds have seen more goings than comings towards the end of the summer window, with Charlie Adam sold to Stoke, Jay Spearing loaned to Bolton and Andy Carroll allowed to link up with West Ham on a season-long deal.

Things are, however, expected to heat up at Anfield as the deadline approaches, with Rodgers admitting that he is hopeful of bringing at least one more fresh face into his squad.

Numerous names have been linked with a move to Merseyside, with there expected to be high-profile additions to the Reds ranks with space having been freed up by departures.

Rodgers, though, continues to play his cards close to his chest when it comes to possible arrivals.
Reinforcements

He said: "There are a lot of people upstairs doing a lot of great work and are working very, very hard. Let's hope that by the time it shuts later on we have got some reinforcements."

Clint Dempsey is among the more likely arrivals before 11pm, with the Fulham forward believed to have turned down the chance to speak with Aston Villa as he favours a move to Liverpool.

Asked about the USA international, Rodgers said: "We have to wait and see. There is a number of players we are enquiring about."

"There have been lots of names thrown out there, but we are hopeful that by the end of the day we will have one or two in that can support the group."
Brendan Rodgers Quotes of the week

As attention turned to Arsenal winger Theo Walcott, the Reds boss added with a smile: "He's an Arsenal player, a very good Arsenal player."

He was slightly more forthcoming when it came to speculation claiming Holland international Huntelaar could help to bolster Liverpool's striking options.

Rodgers said: "No. Definite no."
Contacts

By the time Chelsea's Daniel Sturridge was offered as potential target, Rodgers was keen to bring a conversation based on little more than rumour to a close.

He said: "Daniel is a young player that I know well. He has done very well for Chelsea.

"At the moment there are a number of contacts that we are making and I don't want to, out of respect to the other clubs and the players, sit here and go through every single player that has been linked with Liverpool. Hopefully there will be one or two coming in.

"There have been lots of names thrown out there, but we are hopeful that by the end of the day we will have one or two in that can support the group."

http://www1.skysports.com/football/news ... on-targets

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » fredag, 31. aug, 2012 16:48

Alex Brockins skrev:
Skovdal skrev:

Har du slet ikke lært noget af din "ferie"?

Brugeravatar
ThunderZtorm
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 46
Kontakt:

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 31. aug, 2012 16:54

thefugle skrev:
ThunderZtorm skrev:
thefugle skrev:Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...

Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...
I sidste sæson scorede han flere PL mål end Carroll gjorde på 2½ sæson.. Og det som midtbanespiller..
Ja lad os ds hente en angriber med én fantomsæson, pisse god ide. Fordi det er jo ikke gået galt før i tiden...
1. Dempsey er ikke angriber.
2. Han har præsteret ret stabilt for Fulham i nogle år efterhånden.
3. Han er den største amerikanske stjerne lige nu, hvilket reelt betyder at han kommer til at betale sig selv alene i medieomtale/sponsorindtægter/øget opmærksomhed i USA.
4. Han har været mere målfarlig fra en midtbaneplads end nogen Liverpool-spiller var i sidste sæson, inklusive angriberne.

Besvar