Skovdal skrev:Ben Smith#BBC confirms Theo Walcott to LFC# wont happen.
LFC# Still trying to get Sturridge.
Jeg tror det ender med Dempsey og Sturridge, det kunne have været fedt med Afellay.
Er der nogen der har hørt noget om Daimao ?
Skovdal skrev:Ben Smith#BBC confirms Theo Walcott to LFC# wont happen.
LFC# Still trying to get Sturridge.
Fribytter skrev:Sturridge på lån ville være en ok erstatning for Bellamy, som jo alligevel ville være væk efter denne sæson.
Nu vi er igang kan vi lige så godt spørge dem om de ikke vil have Raheem Sterling gratis som en del af handlen?Skovdal skrev:Fribytter skrev:Sturridge på lån ville være en ok erstatning for Bellamy, som jo alligevel ville være væk efter denne sæson.
Han ville være en god erstatning ja, men så kan vi smide ham lige tilbage i Chelsea's hænder når han har bombet for os. FANDME NEJ!
Eller forsøge at købe ham, hvis han har gjort det godt nok.Skovdal skrev:Fribytter skrev:Sturridge på lån ville være en ok erstatning for Bellamy, som jo alligevel ville være væk efter denne sæson.
Han ville være en god erstatning ja, men så kan vi smide ham lige tilbage i Chelsea's hænder når han har bombet for os. FANDME NEJ!
Ja lad os ds hente en angriber med én fantomsæson, pisse god ide. Fordi det er jo ikke gået galt før i tiden...ThunderZtorm skrev:I sidste sæson scorede han flere PL mål end Carroll gjorde på 2½ sæson.. Og det som midtbanespiller..thefugle skrev:Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...
Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...
Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?Skovdal skrev:Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.
Du er satme ikke nem at imponere.. Du er klar over vi ikke er i Champions League ikke?
Vi har brug for en egoist på holdet. Sturridge har mange kvaliteter, hvis han scorer mål nok, så må han være lige så stor ego som han har lyst til.Arda skrev:Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?Skovdal skrev:Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.
Du er satme ikke nem at imponere.. Du er klar over vi ikke er i Champions League ikke?
Skal jeg vælge imellem de to, tager jeg dog Dempsey.
Han har et profilbillede af Carroll i en WH-trøje - manden er uden for rækkevidde.Skovdal skrev:Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.
Og af alle skal den kommentar komme fra dig "ruleroftheworld". Gå nu bare til bekendelse, andet er sgu sørgeligt, men forventeligt af dig, ikke desto mindre.Alex Brockins skrev:Han har et profilbillede af Carroll i en WH-trøje - manden er uden for rækkevidde.Skovdal skrev:Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.
Ja, ind med en spiller, der skaber splid og negativitet i truppen, som tilfældet var i Chelsea og så tilmed kun på leje. Ind og ødelæg holdet og så ud igen.Ma Captain skrev:Vi har brug for en egoist på holdet. Sturridge har mange kvaliteter, hvis han scorer mål nok, så må han være lige så stor ego som han har lyst til.Arda skrev:Du er klar over, at Dempsey er 29 og at Sturridge er en egoist og angiveligt pt. kun et lejemål?Skovdal skrev:Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.
Skal jeg vælge imellem de to, tager jeg dog Dempsey.
Har du slet ikke lært noget af din "ferie"?Alex Brockins skrev:Han har et profilbillede af Carroll i en WH-trøje - manden er uden for rækkevidde.Skovdal skrev:Arda skrev:Skandale, hvis det bliver Dempsey og Sturridge. Min skuffelse vil være enorm.
1. Dempsey er ikke angriber.thefugle skrev:Ja lad os ds hente en angriber med én fantomsæson, pisse god ide. Fordi det er jo ikke gået galt før i tiden...ThunderZtorm skrev:I sidste sæson scorede han flere PL mål end Carroll gjorde på 2½ sæson.. Og det som midtbanespiller..thefugle skrev:Jeg gider ikke have dempsey i den røde trøje. kan ikke li ham, overhovedet. Og det er på ingen måde en forstærkning til at kompensere for Big Andy. Kraftedeme
Ringe køb hvis BR henter ham. Vil næsten hellere ha vi tilbyder en abe 8 bananer i måneden for at agere angriber...
Forstår ikke hvad folk ser i ham, henvist til både BR og de folk herinde fra forum...