Angående patrice evra, så har han forbedret sin målhøst, men det for mig er mindre vigtig, når 3 af hans 4 mål er kommet direkte fra hjørnespark. Ikke at jeg ikke synes, det er ligegyldigt eller ikke er flot, men blot tæller mindre i min ligning.AJ skrev:@ Hekkem
Off-topic: jeg ved ikke helt hvem jeg ville vælge af Rafael og Johnson, men imo har Zabaleta overgået dem begge. Han har simpelthen hen haft færre udfald end Johnson, men tilføjer mere end Rafael offensivt. Alt i alt er 'Zab' mest stabil imø.
Evra har jeg nu også med. Nogle ville måske vælge Baines eller Vertonghen (som ganske rigtigt mest har været back), men Evras mål trækker op, og så synes jeg hans fejl rate er mindsket ift sidste sæson. Jeg synes ikke det er Evras skyld, at hans hold har lukket mange mål ind. Han har desuden skulle tage sig af venstresiden alene, hvor Young for det meste er helt væk. Det kan man ikke sige om Pienaar og Bale.
Det der tæller i den her ligning, er interceptions, key-passes, taklinger og pasninger.
Statistik er en ting, men her måske underbygger min ligning, og ikke altid fortæller sandheden.
Key passes ligger Leighton Baines på 3.4 pr. kamp. Mens patrice evra ligger på 1.0 pr. kamp
interceptions ligger Leighton Baines på 1.7 og patrice evra på 1.2 pr. kamp
Taklinger er Leighton Baines på 2.1 og patrice evra på 2.7 pr. kamp
Pasnings succes rate er Leighton Baines på 82.4 % og pratrice evra på 88.2
Altså der er ikke den store forskel på dem, men den største forskel er i Key Passes, hvor Leighton Baines så vinder disse statistikker.
Igen, så vægtes der til statistikker men det er langt fra afgørende for min bedømmelse, for præstationerne på banen vægtes højest. Vi ser forskelligt, og kan være jeg lige har set de gode kampe fra Leighton Baines/patrice evra, mens misset de ikke så gode kampe eller omvendt.