En god lille artikel, der giver gode forslag til sommerens transfervindue;
http://www.theanfieldopinion.com/2013/0 ... t-for.html
Hvis man forholder sig til BRs udtalelser om at han håber på 3-4 tilgange, ville mine valg, af de navne der bliver nævnt i artiklen, være;
S. De Vrij/M. Sakho
M. Iturra/V. Wanyama
H. Ben Arfa/T. Ince
K. Gameiro
Vi får brug for nyt blod i forsvaret, det er der ingen tvivl om. Vil som udgangspunkt mene én er nok hvis Skrtel bliver, for ser gerne Kelly bliver prøvet i midten. Hvem af de 2 nævnte det bliver, må prisen være med til at bestemme. Sakho er noget bedre i hovedspillet en De Vrij, hvilket jeg mener taler til sin fordel. Derudover kan kan også dække venstre back.
Vi skal efter min mening have et alternativ til Lucas. Her ville Iturra selvsagt være den billige løsning, da han kan fås på en fri. Er der penge til overs, ser jeg dog gerne vi går efter en yngre spiller i Wanyama, som har gjort det virkelig godt i Celtic. Prisen på sidstnævnte vil nok være forholdsvis høj, grunden stor interesse. Et plus for begge spillere, er at de både kan dække den defensive midt og midt-midt.
Kantpositionen. Jeg er af den mening, at vi på trods af Downings seneste form, stadig skulle overveje at sælge ham såfremt der er interesserede. Jeg kan godt lide ham for, at han har taget kampen op og virkelig imponeret de seneste måneder, men mener stadig der er bedre alternativer.
Ben Arfa har længe været min 1. prioritet. Nu ser det så i mellemtiden ud til at han er røget ind i endnu en skade, og det kan vise sig at prisen bliver alt for høj.
Ince er her et langt billigere alternativ, med et stort potentiale, som nævnt i artiklen.
Sidste brik i mit lille puslespil, er Gameiro fra PSG.
Det ser ud til at være stensikkert, at han skal væk til sommer. Han er alsidig i front med god speed, hvilket vil sige han kan dække de ydre pladser også.
Jeg mener han ville være et godt alternativ til Suarez og Sturridge, og ville øge konkurrencen på toppen.