Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » torsdag, 14. mar, 2013 11:57

Reported Liverpool target Jeremy Menez to decide future at end of season

http://www1.skysports.com/football/news ... -of-season

Reports in France suggest Liverpool are also interested in Menez's PSG team-mates Kevin Gameiro and Mamadou Sackho.

Det kan være vi lige laver en Tripple med PSG ? ;)

Så må den 4 spiller i sommerens vindue gerne være De Vrij, så burde vi da være rimeligt godt dækket ind på samtlige pladser.

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 36

Indlæg af Xenne » fredag, 15. mar, 2013 14:21

Jensen skrev:Reported Liverpool target Jeremy Menez to decide future at end of season

http://www1.skysports.com/football/news ... -of-season

Reports in France suggest Liverpool are also interested in Menez's PSG team-mates Kevin Gameiro and Mamadou Sackho.

Det kan være vi lige laver en Tripple med PSG ? ;)

Så må den 4 spiller i sommerens vindue gerne være De Vrij, så burde vi da være rimeligt godt dækket ind på samtlige pladser.
De Vrij, Sakho, Menez og Ben Arfa så er vi der :-)

Vi har Borini, Sturridge, Suarez som angribere, evt. som 4 og backup? Så hellere vi fik noget til kanten og midterforsvaret.
Billede

Brugeravatar
Jensen
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 38

Indlæg af Jensen » fredag, 15. mar, 2013 15:48

http://www.talksport.co.uk/magazine/fea ... ius-181362

Name: Sofiane Feghouli
Date of birth: 26 December, 1989
Birthplace: Levallois-Perret, France
Position: Attacking midfielder
Club: Valencia
International appearances: 12 (Algeria)

Ham her lyder osse som en udemærket spiller, hans teknik virker i hvertfald ikke til at fejle noget :o , men han lyder til at være ret dyr, i og med hans kontrakt blev forlænget sidste vinter.

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 15. mar, 2013 16:10

Ben Arfa, som angiveligt skulle være højt på BRs ønskeliste, må nu desværre definitivt regnes, at være strøget af listen. Bold melder at han nu skal under kniven og vil sidde ude resten af indeværende sæson. Det kommer lige efter en længere skadepause på 12 uger, med comeback for knap et par uger siden.

Havde lidt sat mig op til han kunne blive et seriøst emne for os for tror virkelig han kunne have været en forstærkning istedet for Downing. De kampe jeg har set med ham, har han virket både farlig og kreativ på et ellers generelt kedeligt Newcastle-mandskab. Get well...

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » fredag, 15. mar, 2013 16:20

OBI-WAN skrev:Ben Arfa, som angiveligt skulle være højt på BRs ønskeliste, må nu desværre definitivt regnes, at være strøget af listen. Bold melder at han nu skal under kniven og vil sidde ude resten af indeværende sæson. Det kommer lige efter en længere skadepause på 12 uger, med comeback for knap et par uger siden.

Havde lidt sat mig op til han kunne blive et seriøst emne for os for tror virkelig han kunne have været en forstærkning istedet for Downing. De kampe jeg har set med ham, har han virket både farlig og kreativ på et ellers generelt kedeligt Newcastle-mandskab. Get well...
Tænkte det samme.. Synes godt nok han har været skadet en del. OK det brækkede ben var så uheldigt for ham det kunne være, men udover det..

OBI-WAN

Indlæg af OBI-WAN » fredag, 15. mar, 2013 16:47

Belloni skrev:
OBI-WAN skrev:Ben Arfa, som angiveligt skulle være højt på BRs ønskeliste, må nu desværre definitivt regnes, at være strøget af listen. Bold melder at han nu skal under kniven og vil sidde ude resten af indeværende sæson. Det kommer lige efter en længere skadepause på 12 uger, med comeback for knap et par uger siden.

Tænkte det samme.. Synes godt nok han har været skadet en del. OK det brækkede ben var så uheldigt for ham det kunne være, men udover det..
Med kun knap 50 kampe på 3 år grundet skader, kommer man vidst ikke uden om, at der er en tendens. Så med en anslået pris på knap +150 mio., havde det nok været et for stort sats alligevel.

Brugeravatar
Aarhus
Geografisk sted: Århus C
Alder: 109

Indlæg af Aarhus » fredag, 15. mar, 2013 17:03

Agger og Gerrard døjede meget med skader tidligere. Vores stab må gøre noget rigtigt, så hvorfor skulle det ikke kunne lykkes med Ben Arfa?

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 15. mar, 2013 17:07

Pardew vil vel også kræve en urealistisk pris for Ben Arfa, skadet eller ej. Så jeg synes vi skal kigge andre steder hen inden vi går efter Ben Arfa. De rapporterede £ 20 millioner, er i hvert fald £ 5-10 millioner for dyrt.

I mine øjne bør man kigge efter 2-3 spillere til de defensive positioner. Helst 2 centerforsvarer og en ung back up til Lucas. Herefter kan vi kigge os om efter en offensiv spiller, der kan indgå som 10'er eller yderangriber.

SaibotDK
Geografisk sted: København
Alder: 35

Indlæg af SaibotDK » fredag, 15. mar, 2013 17:17

Vil ikke gøre mig så klog med hensyn til Ben Arfa, men lige netop Newcastle kunne vi vel godt slå en handel af med, hvis Carroll vil hjemover?

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » fredag, 15. mar, 2013 17:43

En god lille artikel, der giver gode forslag til sommerens transfervindue;

http://www.theanfieldopinion.com/2013/0 ... t-for.html

Hvis man forholder sig til BRs udtalelser om at han håber på 3-4 tilgange, ville mine valg, af de navne der bliver nævnt i artiklen, være;

S. De Vrij/M. Sakho
M. Iturra/V. Wanyama
H. Ben Arfa/T. Ince
K. Gameiro

Vi får brug for nyt blod i forsvaret, det er der ingen tvivl om. Vil som udgangspunkt mene én er nok hvis Skrtel bliver, for ser gerne Kelly bliver prøvet i midten. Hvem af de 2 nævnte det bliver, må prisen være med til at bestemme. Sakho er noget bedre i hovedspillet en De Vrij, hvilket jeg mener taler til sin fordel. Derudover kan kan også dække venstre back.

Vi skal efter min mening have et alternativ til Lucas. Her ville Iturra selvsagt være den billige løsning, da han kan fås på en fri. Er der penge til overs, ser jeg dog gerne vi går efter en yngre spiller i Wanyama, som har gjort det virkelig godt i Celtic. Prisen på sidstnævnte vil nok være forholdsvis høj, grunden stor interesse. Et plus for begge spillere, er at de både kan dække den defensive midt og midt-midt.

Kantpositionen. Jeg er af den mening, at vi på trods af Downings seneste form, stadig skulle overveje at sælge ham såfremt der er interesserede. Jeg kan godt lide ham for, at han har taget kampen op og virkelig imponeret de seneste måneder, men mener stadig der er bedre alternativer.
Ben Arfa har længe været min 1. prioritet. Nu ser det så i mellemtiden ud til at han er røget ind i endnu en skade, og det kan vise sig at prisen bliver alt for høj.
Ince er her et langt billigere alternativ, med et stort potentiale, som nævnt i artiklen.

Sidste brik i mit lille puslespil, er Gameiro fra PSG.
Det ser ud til at være stensikkert, at han skal væk til sommer. Han er alsidig i front med god speed, hvilket vil sige han kan dække de ydre pladser også.
Jeg mener han ville være et godt alternativ til Suarez og Sturridge, og ville øge konkurrencen på toppen.

Brugeravatar
JTN
Geografisk sted: Kbh
Alder: 39

Indlæg af JTN » fredag, 15. mar, 2013 18:32

Jeg så lidt til ham, da jeg boede i Chile. Han er god, men jeg vil til enhver tid foretrække Gary Medel på samme position.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

kjærsgaard

Indlæg af kjærsgaard » fredag, 15. mar, 2013 23:05

Helt på linie. Det er enormt sørgeligt med Ben Arfa. Et ægte kæmpetalent der endelig har fået hovedet med de seneste 2 år. Så er alle skaderne desværre kommet. Nogle omtaler tidligere i tråden, at Ben Arfa ikke har nogen speciel skadeshistorik. Det er ganske enkelt ikke rigtigt. Det er det ene skades-comeback efter det andet i hans Newcastle tid. Bare i år ser det ud til han nu igen har 12 uge på skadeslisten - umiddelbart efter et comeback efter tidligere 12 uger! Sidste sæson var Ben Arfas sæson desværre også plaget af skader.

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... m-ben-arfa
"Der findes to store hold i Liverpool ................ Liverpools første hold og Liverpools andet hold".

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » fredag, 15. mar, 2013 23:16

kjærsgaard skrev: Et ægte kæmpetalent der endelig har fået hovedet med de seneste 2 år.]
Rettere sagt han var et talent for 5-7 år siden, manden er 26 år, så synes nok han er ovre talent stadiet.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » fredag, 15. mar, 2013 23:19

kjærsgaard skrev:

Helt på linie. Det er enormt sørgeligt med Ben Arfa. Et ægte kæmpetalent der endelig har fået hovedet med de seneste 2 år. Så er alle skaderne desværre kommet. Nogle omtaler tidligere i tråden, at Ben Arfa ikke har nogen speciel skadeshistorik. Det er ganske enkelt ikke rigtigt. Det er det ene skades-comeback efter det andet i hans Newcastle tid. Bare i år ser det ud til han nu igen har 12 uge på skadeslisten - umiddelbart efter et comeback efter tidligere 12 uger! Sidste sæson var Ben Arfas sæson desværre også plaget af skader.

http://www.guardian.co.uk/football/2012 ... m-ben-arfa
- 28. August 2010: Newcastle henter Ben Arfa
- 3. Oktober 2010: Ben Arfa brækker benet
Han får i genoptræningsfasen nye skader, hvilket ikke er unormalt.
- 20. September 2011: Ben Arfa spiller omsider igen.
- Mellem 1. og 17. August 2012 er der registreret at han har en knæskade, men han spiller i Newcastles første Premier League kamp 18. August
- 22. November 2012: Ben Arfa får den skade der også volder ham problemer nu. Han forsøger at gøre comeback mod Fulham 10. December 2012, men får et tilbageslag. Han forsøger igen 7. Marts 2013 at gøre comeback, men får et tilbageslag.

Hvis du skal konkludere noget ud fra det er det at hans krop skal bygges mere op end andre efter en skadespause. Ikke at han har problemer med skader. Især ikke når det brækkede ben var en freak skade ovenpå en vanvittig tackling.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 16. mar, 2013 08:53

Hvis Vermaelen vitterligt er faldet i unåde i Arsenal, skulle man så forsøge sig med et bud til sommer?

Vermaelen har haft en skidt sæson sammenlignet med hans tidligere sæsoner i Arsenal. Han er dog i mine øjne en klasseforsvarsspiller, og besidder nogle af de kvaliteter, som Rodgers efterspørger hos en midterforsvar. Dygtig pasningsspiller, besidder lederegenskaber, er stærk i hovedsspillet til trods for hans i midterforsvars regi lave højde (1.83), og har i tidligere sæsoner vist sig at være målfarlig. Derudover har vi i hans arsenal tid set, at Vermaelen kan vikariere på venstre back. Rodgers søger fleksible spillere, dette må Vermaelen siges at være. Spørgsmålet er så, om vi kan spille med to venstrebenede midterforsvarer i Agger og Vermaelen - det må nok siges at være usandsynligt.

En usandsynlig transfer, men hvis Vermaelen er på vej væk, bør vi så forsøge at hente ham?

Besvar