Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. aug, 2013 09:26

AJ skrev:
Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske forhandler vi med Shay Given, Tiago Ilori, Mamadou Sakho og Victor Moses. Altså ingen Maquee signing.
Hvad snakker du om?
phl skrev:
Alonso skrev:Shay Given er åbenbart på vej som reservemålmand.

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... on-2236862
YES! Endelig en marquee signing!
Følger du ikke med? :D
:lol: nice one!

Ser i Given som opgradering ift. Jones?

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 09:38

Ja, seriøst. Nu har jeg ikke set Given spille så meget de sidste par år, men han skal godt nok være faldet meget i niveau, hvis han er blevet dårligere end Jones, som vel er tæt på at være ligaens dårligste målmand. Det eneste vi har tilbage fra Roy-tiden.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 30. aug, 2013 09:41

AJ skrev:Ja, seriøst. Nu har jeg ikke set Given spille så meget de sidste par år, men han skal godt nok være faldet meget i niveau, hvis han er blevet dårligere end Jones, som vel er tæt på at være ligaens dårligste målmand.
Ja, Given blev kåret som bedste målmand tilbage i 2006. Men igen, Steve Coppell er også blevet kåret til den bedste manager, så det siger vel ikke meget. Given er gået hen og blevet 37 år. Men Jones er godt nok ringe. Enig.

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 30. aug, 2013 10:16

Ifølge dette link er vi også interesseret i at få Torres tilbage

http://liverpoolfc.com/news/media-watch ... eds-return

Jeg siger klart - Nej Tak , han når aldrig et niveau i nærheden af det han havde da han forlod os.

Vi har to angribere der er langt stærkere (7&15)

Alt i alt er det nok bare en journalist der har tænkt Eto'o ind = Torres ud = LFC må være interesseret

Desuden er det nok hellere ikke sandsynligt at vi går efter en angriber lige nu, med mindre Suarez kan/skal spille venstre kant ? og to angribere. Kunne det være en mulighed ?. Det vil nok kræve at vi spiller 3-5-2 (nok ikke i alle kampe)
Senest rettet af richs fredag, 30. aug, 2013 10:34, rettet i alt 1 gang.

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 10:23

Vi mangler i hvert fald lidt en spiller til de fire forreste pladser. Vi har Suarez, Sturridge og Coutinho, men næst i rækken er Aspas og så Henderson. Vi kunne godt bruge en mere til start 11'eren. Om Torres er den rigtige, kan man diskutere, men i givet fald kunne det således ud:

...............CM...CM
Sturridge...Coutinho...Suarez
..................Torres

Der kan selvfølgelig byttes om på Sturridge, Coutinho og Suarez på forskellig vis.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 10:33

AJ skrev:Vi mangler i hvert fald lidt en spiller til de fire forreste pladser. Vi har Suarez, Sturridge og Coutinho, men næst i rækken er Aspas og så Henderson. Vi kunne godt bruge en mere til start 11'eren. Om Torres er den rigtige, kan man diskutere, men i givet fald kunne det således ud:

...............CM...CM
Sturridge...Coutinho...Suarez
..................Torres

Der kan selvfølgelig byttes om på Sturridge, Coutinho og Suarez på forskellig vis.
I min optik HØRER Henderson med i startopstillingen. Jeg tror, at han kan bidrage med en hel del mål i denne sæson. Selvfølgelig kan der komme en spiller ind, der er så god, at Henderson bliver backup, men Torres er for mig ikke længere denne spiller. Det ville være en skam, at sætte Sturridge (der har været flyvende som topangriber) ud på kanten i et ubegrundet håb om at genfinde noget nostalgisk magi, som højst sandynligt ikke eksisterer længere.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Geografisk sted: Hinnerup

Indlæg af richs » fredag, 30. aug, 2013 10:45

Vi mangler helt sikkert en offensiv spiller, men om det skal være helt på toppen er jeg mere i tvivl om. Torres er 29 og burde ikke være færdig (men Owen skræmmer).

Skal han ind er det til en enormt billig pris og det sker ikke - så jeg holder fast i vi skal have en anden til kanten (men det sker nok desværre hellere ikke - suk).

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » fredag, 30. aug, 2013 10:50

richs skrev:Vi mangler helt sikkert en offensiv spiller, men om det skal være helt på toppen er jeg mere i tvivl om. Torres er 29 og burde ikke være færdig (men Owen skræmmer).

Skal han ind er det til en enormt billig pris og det sker ikke - så jeg holder fast i vi skal have en anden til kanten (men det sker nok desværre hellere ikke - suk).
Torres som backup til Sturridge er fint med mig.
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 30. aug, 2013 10:59

Kelly skrev:
TomViolence skrev:Hvordan kan man sige, at FSG ikke investerer i Liverpool? Det er helt væk, synes jeg ...
De investerer ikke nok er min personlig mening. Liverpool er en sovende kæmpe, der skal op på hylde 1 igen. De har så mange fans over hele verden, der forventer det. Det kræver en massiv investering at komme tilbage. o0m det kører nu, bliver Liverpool et konstant top 5-8 hold. Trin 1 er nyt stadion eller udvidelse og ombygning af Anfield.
Prøv nu lige ........
Planerne for stadion udvidelsen er meget fremskredne, men da det involverer opkøb af naboejendomme og genhusning mm., er det ikke noget man bare lige gør. Du kan læse mere her: http://www.anfieldproject.co.uk/
Vi SMADRER det PIShold !

AJ

Indlæg af AJ » fredag, 30. aug, 2013 11:19

@ Texy

Læg mærke til, at jeg skrev 'CM' og ikke satte navne på. Henderson kunne jo være en af dem. Læg også mærke til, at jeg skrev, at det ikke behøvede at være Torres, eller i det hele taget en spidsangriber, som skulle være den fjerde mand fremme. Det var bare en måde til at vise, at man godt kan kombinere de spillere. I de sværeste kampe vil der givetvis kun være plads til tre offensive typer, så der er tre centralt på midten, men i de kampe, hvor vi dominerer meget, kan man godtage fire offensive. Og her synes jeg ikke Henderson er optimal at bruge. Det kan gå an som central, offensiv midt, men på kanten synes jeg vi spilder kompetence.

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » fredag, 30. aug, 2013 11:28

Liverpool's €5.5m offer for Toby Alderweireld was rejected by Ajax. He will join Atletico Madrid in a €7m deal. [via De Telegraaf]

Brugeravatar
Kristoffer

Indlæg af Kristoffer » fredag, 30. aug, 2013 11:38

phl skrev:
Liverpool's €5.5m offer for Toby Alderweireld was rejected by Ajax. He will join Atletico Madrid in a €7m deal. [via De Telegraaf]
Wow vi er nærrige ... Samtidig virker det besynderligt at vi gerne vil betale €7m for Illori, men kun €5.5m for Toby.. Jeg ser bestemt Alderweireld som en spiller der kunne være god at have og især lige nu.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 56

Indlæg af Kelly » fredag, 30. aug, 2013 11:49

http://plbold.dk/medie-liverpool-misser ... erkninger/

Stadig glade for FSG ?.......alt er jo for dyrt for dem. Det er ikke for ingenting Henry er gammel landmand.
Pinligt kvalitet koster penge. De får hvad de betaler for.
Senest rettet af Kelly fredag, 30. aug, 2013 12:00, rettet i alt 2 gange.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 30. aug, 2013 11:49

Vi ved jo ikke om vi er nærige. Det er ren spekulation, som vi intet ved om. Det foregår vel nogenlunde sådan, at vi på den ene side kanaliserer "nyheder" igennem pressen, hvor vi indikerer at prisen er for høj og at vi kigger på flere spillere. Omvendt kanaliserer de pågældende kluber nyheder ud med omvendt fortegn, hvor de prøver at overbevise om at spilleren er meget dyr og (næsten) ikke tilgængelig.
Og som tredje part, så lader agenten sive små hints ud og som det fjerde vil selve spilleren også gøre det samme.

Med andre ord, så er det et spil, hvor vi ikke kan konkludere noget, før vi er længere henne i forløbet og når vi har mere troværdige oplysninger.

Med henblik på Torres-rygtet, så tror jeg ikke han vil hen til os. Men skulle han ville det, så er han velkommen. Jeg bærer ikke nag og kan han genvinde sin motivation og iver, så vil han være en gevinst, selvom man kun kan drømme om hans niveau for 5 år siden. Det har knæskader sat en stopper for og dertil kommer en grundlæggende selvtillidskrise.

At han skal være backup for Sturridge er en forsimple måde at se det taktiske oplæg på, for Rodgers er givetvis mere pragmatisk og hvis man eks. spiller med en Roma-model med tre på midtbanen og hvor de 3 forreste fungerer som toppen på juletræet (trekanten kan vendes) uden brug af kanter. Det er også en måde at få integreret en ekstra rendyrket angriber.

For at vende tilbage til forsvarsproblematikken, så tror jeg ikke vi skal være urolige. Vi SKAL bruge en forsvarer, og det ved alle i klubben, så vi får en ekstra forstækning.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » fredag, 30. aug, 2013 11:57

Jesper skrev: Med henblik på Torres-rygtet.........

At han skal være backup for Sturridge er en forsimple måde at se det taktiske oplæg på, for Rodgers er givetvis mere pragmatisk og hvis man eks. spiller med en Roma-model med tre på midtbanen og hvor de 3 forreste fungerer som toppen på juletræet (trekanten kan vendes) uden brug af kanter. Det er også en måde at få integreret en ekstra rendyrket angriber.
Jeg ser primært Torres som en superstærk kontraspiller, som passer i et koncept, hvor man satser på at vende spillet hurtigt, og så spille i tomrum bag en fremrykket forsvarskæde. Det er vel også en af årsagerne til, at han ikke har været den store succes i Chelsea. Spørgsmålet er, om hans spidskompetencer passer til den spillestil, som er under implementering.

Bortset fra det, så synes jeg dog vi mangler noget på fronten med hensyn til højt oppres og hurtige vendinger af spillet. Det er som om tendensen er, at vi for hurtigt går i stå fremadrettet efter en bolderobring. Det foresvæver mig, at jeg på et tidspunkt så en helt vild statistik over hvor stor en andel af samtlige mål i fodboldkampe, som bliver scoret inden for de første 7 sekunder efter en bolderobring. Kan ikke huske procenten, men kan huske, at jeg tænkte: "W...t.. f...?"
Der er måske nogen, som kan være behjælpelige med den statistik?
Senest rettet af Cynwal fredag, 30. aug, 2013 12:17, rettet i alt 1 gang.
Vi SMADRER det PIShold !

Besvar