Nyheder om LFC og debat om topkampen

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
andreas92

Re: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af andreas92 » torsdag, 19. sep, 2013 20:11

http://www.youtube.com/watch?v=hUiS0FScn-4

Han er en sjov fyr ham Carragher :)

Liverbird

Indlæg af Liverbird » torsdag, 26. sep, 2013 15:40

«Forretningsdriften går i en positiv retning og vi vil komme med nye tall i januar. Økonomien er meget sunn og vi går mot et overskudd. Utbyggingen av stadion vil bli lett å håndtere,» siger Ian Ayre.

Lyder yderst fornuftigt, synes jeg. En god og sund økonomi er selve fundamentet under en fodboldklub med et forsvarligt, langsigtet projekt. Kortsigtede panikløsninger er ikke vejen frem.

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38528&zone=1
YNWA

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Geografisk sted: København
Alder: 38

Re: Sv: Smånyheder omkring Liverpool FC

Indlæg af Callesen » onsdag, 02. okt, 2013 10:43

Fowler, McManaman og Jones er blev ansat på deltid som trænere for U21og U18 holdene.

Der var åbenbart ikke penge til at fastansætte dem.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. okt, 2013 12:08

Liverbird skrev:«Forretningsdriften går i en positiv retning og vi vil komme med nye tall i januar. Økonomien er meget sunn og vi går mot et overskudd. Utbyggingen av stadion vil bli lett å håndtere,» siger Ian Ayre.

Lyder yderst fornuftigt, synes jeg. En god og sund økonomi er selve fundamentet under en fodboldklub med et forsvarligt, langsigtet projekt. Kortsigtede panikløsninger er ikke vejen frem.

Undrer mig over man ikke har haft et kriseberedskab tidligere.
Undrer mig over hvad han mener i forbindelse med "1. fase og 60.000 tilskuere." For hvad er 2. fase?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 02. okt, 2013 12:41

Jesper skrev:
Liverbird skrev:«Forretningsdriften går i en positiv retning og vi vil komme med nye tall i januar. Økonomien er meget sunn og vi går mot et overskudd. Utbyggingen av stadion vil bli lett å håndtere,» siger Ian Ayre.

Undrer mig over man ikke har haft et kriseberedskab tidligere.
Undrer mig over hvad han mener i forbindelse med "1. fase og 60.000 tilskuere." For hvad er 2. fase?
Det ikke alle sider af stadionet som bliver fornet, tror kun de er 2 af dem.

Det vel en process som måske skal gøres færdig på alle sider i sidste ende.

Billede

Billede

Billede

http://img233.imageshack.us/img233/6070/33864948.jpg

Så vidt jeg har forstået

Hvis det bliver ene success + de kan få liverpool til at hænge fast i toppen kan stadionet vel udvides helevejen rundt til omkring 80-85.000 pladser

Amrikanerne kan ihvertfald det der med at bygge gloværdige stadions :p
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. okt, 2013 13:04

@wormie

Er du sikker på det? Det er i hvert fald nyt for mig. Jeg troede at de 60.000 var det maksimale antal. Og at det til dels skyldes en cost benefit-udregning, til del skyldes områdets udfordringer i forhold til at få 4 store stands.

Er der andre, der ved mere?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Scherwin

Indlæg af Scherwin » onsdag, 02. okt, 2013 13:10

Ja vej nettet skal laves om hvis de skal have udvidet over alt. det kan jo godt lade sig gøre men det jo altid store operationer specielt når et stadion ligger midt i byen

kan da også godt være at det er max. men jeg havde hørt at den udvidelse de laver nu er kun til 1-2 sider og at det skulle være 60.000 sidepladser. så jeg går ud fra at hvis de laver det samme på den anden side at vi kommer op på 80.000 ?

men det er selvfølig bare et gæt.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 04. okt, 2013 10:50

Du skal da være så hjertelig velkommen :love3:

http://www.bold.dk/nyt/Hyypiae-droemmer ... erpool-job
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Indlæg af TomViolence » fredag, 04. okt, 2013 11:04

Fantastisk mand. :) Hvor har Liverpool egentlig haft mange loyale spillere i løbet af tiden. Det var bl.a. derfor, jeg blev fan af dem i sin tid.
Scouser by heart.

Siden 2009.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 50

Indlæg af texy » fredag, 04. okt, 2013 13:29

TomViolence skrev:Fantastisk mand. :) Hvor har Liverpool egentlig haft mange loyale spillere i løbet af tiden. Det var bl.a. derfor, jeg blev fan af dem i sin tid.
Og faktisk også loyale managers. Houllier, Rafa og naturligvis Kenny taler stadig (selv efter fyringer) kun lovprisende om klubben.

Jeg mindes (næsten med tårer i øjnene), hvordan en grædende Hyypia blev båret rundt på Anfield efter hans sidste kamp. Så smukt og fortjent et farvel den mand fik. Han skal være hjertens velkommen tilbage på et tidspunkt. Men med Rodgers' alder taget i betragtning, så kan der være usandsynligt lange udsigter til et manager-job i LFC, hvis han opnår succes.
Kloppite

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » søndag, 06. okt, 2013 01:02

Ved sgu ikke om det er en små nyhed omkring LFC......We´re king of the fuckin footie world, ya know :headbang: 6-7 kampe henne, det er ikke sådan at kimse af. Synes godt nok vi(LFCére) går stille med dørene, når nu landet ligger så godt som det gør. Det er hårde tider for os, så jeg glæder mig over den øjeblikkelige stilling. Skide være med det med højt at flyve dybt at........ Holdet er rent faktisk hæderligt/1. plads materiale når alle er klar, som jeg ser det. Ikke eksotiske navne, men de kan deres kram.....Så skide være med om det ikke er sydamerikanere, men "bare" europæere
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Indlæg af Cynwal » søndag, 06. okt, 2013 09:06

Thommo skrev:....Så skide være med om det ikke er sydamerikanere, men "bare" europæere
Hmmm - vore to bedste spillere, i hvertfald de to, som nok vil være dyrest, hvis andre klubber prøver at kapre dem, kommer fra hhv Uruguay og Brasilien. Jeg tænker på Suarez og Coutinho. Så har vi en stabil defensiv midt som også har brasilliansk pas, så ......

Men du har ret i, at det er legitimt at skrige glæden ud! Jeg hæfter mig dog mest ved, at vi på intet tidspunkt endnu i år, har stillet op i vores stærkeste 11'er. I starten manglede vi Suarez, og uanset hvad man synes om manden og hans opførsel, så kan man ikke tage hans fodboldmæssige kvaliteter fra ham. I mine øjne kvalificerer de ham til at være en klar top 5 spiller i verden, lige bagved de to indlysende megastjerner fra foboldens økonomiske Utopis på den iberiske halvø.

Nu mangler vi så også Glen Johnson, og Coutinho er først tilbage i slutningen af oktober - håber på debut den 26. mod WBA da jeg sidder på The Kop den dag :D

...så JA! Det går skide godt, men der er stadig basis for forbedringer.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 08. okt, 2013 00:13

Mon Kasper Jensen er på forum, han ligger i en retro LFC trøje og snakker om sex i Dybvaaaad showet....Og har gjort det flere uger faktisk

Brugeravatar
Thommo

Indlæg af Thommo » tirsdag, 08. okt, 2013 00:17

Cynwal skrev:
Thommo skrev:....Så skide være med om det ikke er sydamerikanere, men "bare" europæere
Hmmm - vore to bedste spillere, i hvertfald de to, som nok vil være dyrest, hvis andre klubber prøver at kapre dem, kommer fra hhv Uruguay og Brasilien. Jeg tænker på Suarez og Coutinho. Så har vi en stabil defensiv midt som også har brasilliansk pas, så ......

Men du har ret i, at det er legitimt at skrige glæden ud! Jeg hæfter mig dog mest ved, at vi på intet tidspunkt endnu i år, har stillet op i vores stærkeste 11'er. I starten manglede vi Suarez, og uanset hvad man synes om manden og hans opførsel, så kan man ikke tage hans fodboldmæssige kvaliteter fra ham. I mine øjne kvalificerer de ham til at være en klar top 5 spiller i verden, lige bagved de to indlysende megastjerner fra foboldens økonomiske Utopis på den iberiske halvø.

Nu mangler vi så også Glen Johnson, og Coutinho er først tilbage i slutningen af oktober - håber på debut den 26. mod WBA da jeg sidder på The Kop den dag :D

...så JA! Det går skide godt, men der er stadig basis for forbedringer.
Korrekt, mente det i overført betydning, men er med på det nok er lidt tyndt formuleret ;) . Havde bare Sturr i tankerne, da jeg skrev indlægget, men det kan jeg jo altid sige/skrive. Jeg er helt overbevist om han ikke var blevet solgt med spansk eller syd amerikansk pas...Men kan aldrig bevise det

Brugeravatar
Redtothebone

Indlæg af Redtothebone » tirsdag, 08. okt, 2013 12:56

Thommo skrev:Mon Kasper Jensen er på forum, han ligger i en retro LFC trøje og snakker om sex i Dybvaaaad showet....Og har gjort det flere uger faktisk
Og han er glad for gulerødder og agurker :D
YNWA

Besvar