Han er en sjov fyr ham Carragher

Undrer mig over man ikke har haft et kriseberedskab tidligere.Liverbird skrev:«Forretningsdriften går i en positiv retning og vi vil komme med nye tall i januar. Økonomien er meget sunn og vi går mot et overskudd. Utbyggingen av stadion vil bli lett å håndtere,» siger Ian Ayre.
Lyder yderst fornuftigt, synes jeg. En god og sund økonomi er selve fundamentet under en fodboldklub med et forsvarligt, langsigtet projekt. Kortsigtede panikløsninger er ikke vejen frem.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38528&zone=1
Det ikke alle sider af stadionet som bliver fornet, tror kun de er 2 af dem.Jesper skrev:Undrer mig over man ikke har haft et kriseberedskab tidligere.Liverbird skrev:«Forretningsdriften går i en positiv retning og vi vil komme med nye tall i januar. Økonomien er meget sunn og vi går mot et overskudd. Utbyggingen av stadion vil bli lett å håndtere,» siger Ian Ayre.
Lyder yderst fornuftigt, synes jeg. En god og sund økonomi er selve fundamentet under en fodboldklub med et forsvarligt, langsigtet projekt. Kortsigtede panikløsninger er ikke vejen frem.
http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=38528&zone=1
Undrer mig over hvad han mener i forbindelse med "1. fase og 60.000 tilskuere." For hvad er 2. fase?
Og faktisk også loyale managers. Houllier, Rafa og naturligvis Kenny taler stadig (selv efter fyringer) kun lovprisende om klubben.TomViolence skrev:Fantastisk mand.Hvor har Liverpool egentlig haft mange loyale spillere i løbet af tiden. Det var bl.a. derfor, jeg blev fan af dem i sin tid.
Hmmm - vore to bedste spillere, i hvertfald de to, som nok vil være dyrest, hvis andre klubber prøver at kapre dem, kommer fra hhv Uruguay og Brasilien. Jeg tænker på Suarez og Coutinho. Så har vi en stabil defensiv midt som også har brasilliansk pas, så ......Thommo skrev:....Så skide være med om det ikke er sydamerikanere, men "bare" europæere
Korrekt, mente det i overført betydning, men er med på det nok er lidt tyndt formuleretCynwal skrev:Hmmm - vore to bedste spillere, i hvertfald de to, som nok vil være dyrest, hvis andre klubber prøver at kapre dem, kommer fra hhv Uruguay og Brasilien. Jeg tænker på Suarez og Coutinho. Så har vi en stabil defensiv midt som også har brasilliansk pas, så ......Thommo skrev:....Så skide være med om det ikke er sydamerikanere, men "bare" europæere
Men du har ret i, at det er legitimt at skrige glæden ud! Jeg hæfter mig dog mest ved, at vi på intet tidspunkt endnu i år, har stillet op i vores stærkeste 11'er. I starten manglede vi Suarez, og uanset hvad man synes om manden og hans opførsel, så kan man ikke tage hans fodboldmæssige kvaliteter fra ham. I mine øjne kvalificerer de ham til at være en klar top 5 spiller i verden, lige bagved de to indlysende megastjerner fra foboldens økonomiske Utopis på den iberiske halvø.
Nu mangler vi så også Glen Johnson, og Coutinho er først tilbage i slutningen af oktober - håber på debut den 26. mod WBA da jeg sidder på The Kop den dag![]()
...så JA! Det går skide godt, men der er stadig basis for forbedringer.
Og han er glad for gulerødder og agurkerThommo skrev:Mon Kasper Jensen er på forum, han ligger i en retro LFC trøje og snakker om sex i Dybvaaaad showet....Og har gjort det flere uger faktisk