Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Re: Dagens Kampe

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. nov, 2013 20:06

AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg er langt fra imponeret af Boularouz. Han har da spillet godkendt de første par kampe uden at imponere, men i dag er han decideret ringe. Han kunne nemt have kostet et mål eller to.

Og så fik linjevogteren da lige lavet sæsonens værste beslutning. Wow, hvor blind har man lov til at være. :shock:
Det var da den mest elendige dommerkendelse jeg længe har set. En til to meter ONside?! Surt når man er AGF-fan og har oddset at begge hold skal score i kampen.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 10. nov, 2013 20:15

AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg er langt fra imponeret af Boularouz. Han har da spillet godkendt de første par kampe uden at imponere, men i dag er han decideret ringe. Han kunne nemt have kostet et mål eller to.

Og så fik linjevogteren da lige lavet sæsonens værste beslutning. Wow, hvor blind har man lov til at være. :shock:
Mage til klaphat og elendig beslutning ved jeg ikke hvornår sidst er truffet af en liniedommer. Sådan en idiot!
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Geografisk sted: Skive
Alder: 50
Kontakt:

Indlæg af Mugge » søndag, 10. nov, 2013 20:35

Emmy skrev:

Mage til klaphat og elendig beslutning ved jeg ikke hvornår sidst er truffet af en liniedommer. Sådan en idiot!
Du ved godt, hvad jeg mener om den slags sprog her.

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 10. nov, 2013 20:45

Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 10. nov, 2013 21:02

Emmy skrev:Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt
Når man vælger at bruge ordet 'bundby' er det nogenlunde lige så begavet som 'FuCK'..
Syntes Frank og Aldo har gang i et spændende projekt. Ærgerligt at FCM er stukket af
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » søndag, 10. nov, 2013 21:08

Fuldkommen skandaløs dommerpræstation. Samme sidste weekend, hvor man kommer igang på et straffespark, der alle dage er et klart dive. brøndbys forsvar er stadig hullet som en si, men det er selvfølgelig ikke deres fejl, at Søren Larsen er ualmindeligt uskarp - tror dog, at brøndby vil løbe ind i problemer senere hen. Specielt har jeg svært ved at se dem vinde over FCM.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 10. nov, 2013 21:10

AndreasN skrev:Fuldkommen skandaløs dommerpræstation. Samme sidste weekend, hvor man kommer igang på et straffespark, der alle dage er et klart dive. brøndbys forsvar er stadig hullet som en si, men det er selvfølgelig ikke deres fejl, at Søren Larsen er ualmindeligt uskarp - tror dog, at brøndby vil løbe ind i problemer senere hen. Specielt har jeg svært ved at se dem vinde over FCM.
Du glemmer hvad udgangspunktet var: det var en sidsteplads. Dernæst er der MANGE spillere, der skal spilles ind samt at mange profiler er skadede.
Jeg er ret imponeret!

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 10. nov, 2013 21:11

Jesper skrev:
Emmy skrev:Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt
Når man vælger at bruge ordet 'bundby' er det nogenlunde lige så begavet som 'FuCK'..
Syntes Frank og Aldo har gang i et spændende projekt. Ærgerligt at FCM er stukket af
Ja, og ikke mindst nu, hvor de kommer op på 4. pladsen :cry:

Dette skrevet af en, der HADER Brøndby af hele sit hjerte, men når ens eget hold ligger adskillige pladser dårligere i tabellen, så afstår jeg fra at benytte betegnelser som den omtalte ;)
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 10. nov, 2013 21:12

Jesper skrev:Du glemmer hvad udgangspunktet var: det var en sidsteplads. Dernæst er der MANGE spillere, der skal spilles ind samt at mange profiler er skadede.
Jeg er ret imponeret!
Ja, det var heldigt, man ikke fik fodboldinvalide Emil Larsen. :lol:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » søndag, 10. nov, 2013 21:13

Jesper skrev:
Og gæt engang? Det hverken syntes eller synes jeg.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 10. nov, 2013 21:16

AndreasN skrev:
Jesper skrev:Du glemmer hvad udgangspunktet var: det var en sidsteplads. Dernæst er der MANGE spillere, der skal spilles ind samt at mange profiler er skadede.
Jeg er ret imponeret!
Ja, det var heldigt, man ikke fik fodboldinvalide Emil Larsen. :lol:
Godt ord igen (selv om jeg ikke deltog i den debat).
Jeg synes bare de fortjener den ros der tilfalder dem. Ikke mindst Frank, som jo ret beset aldrig har prøvet det her niveau før.

Brugeravatar
AndreasN

Indlæg af AndreasN » søndag, 10. nov, 2013 21:20

Jaja, men der er gået lidt Swansea i den på vestegnen. Løber ind i god stime, har heldet mig sig og pludseligt slipper heldet op, som det er sket med Swansea i år. Uden at tage noget fra brøndby (som er på vej frem - no doubt), så tror jeg ikke, at man havde stået med 6 point for de sidste to kampe, hvis ikke man havde fået et par kontroversielle domme med sig.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 10. nov, 2013 21:24

AndreasN skrev:Jaja, men der er gået lidt Swansea i den på vestegnen. Løber ind i god stime, har heldet mig sig og pludseligt slipper heldet op, som det er sket med Swansea i år. Uden at tage noget fra brøndby (som er på vej frem - no doubt), så tror jeg ikke, at man havde stået med 6 point for de sidste to kampe, hvis ikke man havde fået et par kontroversielle domme med sig.
Vi tager alt med efter alle de års elendighed! Glæder mig til næste New Firm. Første derby i mange år hvor begge hold har været med i toppen.

AllanShore

Indlæg af AllanShore » søndag, 10. nov, 2013 22:23

phl skrev:Ret usympatisk af Ven Persie at fejre den scoring så meget?
Var det ikke også ret usympatisk, at råbe "cunt", "rapist" mv. igennem hele kampen?
Fan af Manchester United

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 10. nov, 2013 22:35

AllanShore skrev:
phl skrev:Ret usympatisk af Ven Persie at fejre den scoring så meget?
Var det ikke også ret usympatisk, at råbe "cunt", "rapist" mv. igennem hele kampen?
Han får som fortjent.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Besvar