Det var da den mest elendige dommerkendelse jeg længe har set. En til to meter ONside?! Surt når man er AGF-fan og har oddset at begge hold skal score i kampen.AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg er langt fra imponeret af Boularouz. Han har da spillet godkendt de første par kampe uden at imponere, men i dag er han decideret ringe. Han kunne nemt have kostet et mål eller to.
Og så fik linjevogteren da lige lavet sæsonens værste beslutning. Wow, hvor blind har man lov til at være.
Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Hellere en god trekant end en ond cirkel
Mage til klaphat og elendig beslutning ved jeg ikke hvornår sidst er truffet af en liniedommer. Sådan en idiot!AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg er langt fra imponeret af Boularouz. Han har da spillet godkendt de første par kampe uden at imponere, men i dag er han decideret ringe. Han kunne nemt have kostet et mål eller to.
Og så fik linjevogteren da lige lavet sæsonens værste beslutning. Wow, hvor blind har man lov til at være.
"We're not racist, we only hate the mancs"
- Mugge
- Forum administrator
- Geografisk sted: Skive
- Alder: 50
- Kontakt:
Du ved godt, hvad jeg mener om den slags sprog her.Emmy skrev:Mage til klaphat og elendig beslutning ved jeg ikke hvornår sidst er truffet af en liniedommer. Sådan en idiot!AndreasN skrev:Jeg må indrømme, at jeg er langt fra imponeret af Boularouz. Han har da spillet godkendt de første par kampe uden at imponere, men i dag er han decideret ringe. Han kunne nemt have kostet et mål eller to.
Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt
Når man vælger at bruge ordet 'bundby' er det nogenlunde lige så begavet som 'FuCK'..Emmy skrev:Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt
Syntes Frank og Aldo har gang i et spændende projekt. Ærgerligt at FCM er stukket af
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Fuldkommen skandaløs dommerpræstation. Samme sidste weekend, hvor man kommer igang på et straffespark, der alle dage er et klart dive. brøndbys forsvar er stadig hullet som en si, men det er selvfølgelig ikke deres fejl, at Søren Larsen er ualmindeligt uskarp - tror dog, at brøndby vil løbe ind i problemer senere hen. Specielt har jeg svært ved at se dem vinde over FCM.
Liverpool Football Klopp
Du glemmer hvad udgangspunktet var: det var en sidsteplads. Dernæst er der MANGE spillere, der skal spilles ind samt at mange profiler er skadede.AndreasN skrev:Fuldkommen skandaløs dommerpræstation. Samme sidste weekend, hvor man kommer igang på et straffespark, der alle dage er et klart dive. brøndbys forsvar er stadig hullet som en si, men det er selvfølgelig ikke deres fejl, at Søren Larsen er ualmindeligt uskarp - tror dog, at brøndby vil løbe ind i problemer senere hen. Specielt har jeg svært ved at se dem vinde over FCM.
Jeg er ret imponeret!
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Ja, og ikke mindst nu, hvor de kommer op på 4. pladsenJesper skrev:Når man vælger at bruge ordet 'bundby' er det nogenlunde lige så begavet som 'FuCK'..Emmy skrev:Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt
Syntes Frank og Aldo har gang i et spændende projekt. Ærgerligt at FCM er stukket af

Dette skrevet af en, der HADER Brøndby af hele sit hjerte, men når ens eget hold ligger adskillige pladser dårligere i tabellen, så afstår jeg fra at benytte betegnelser som den omtalte

Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Ja, det var heldigt, man ikke fik fodboldinvalide Emil Larsen.Jesper skrev:Du glemmer hvad udgangspunktet var: det var en sidsteplads. Dernæst er der MANGE spillere, der skal spilles ind samt at mange profiler er skadede.
Jeg er ret imponeret!

Liverpool Football Klopp
Og gæt engang? Det hverken syntes eller synes jeg.Jesper skrev:Når man vælger at bruge ordet 'bundby' er det nogenlunde lige så begavet som 'FuCK'..Emmy skrev:Og Gud hjælpe mig om bundby ikke får anerkendt et offside mål nu! Det er simpelthen grotesk latterligt
Godt ord igen (selv om jeg ikke deltog i den debat).AndreasN skrev:Ja, det var heldigt, man ikke fik fodboldinvalide Emil Larsen.Jesper skrev:Du glemmer hvad udgangspunktet var: det var en sidsteplads. Dernæst er der MANGE spillere, der skal spilles ind samt at mange profiler er skadede.
Jeg er ret imponeret!
Jeg synes bare de fortjener den ros der tilfalder dem. Ikke mindst Frank, som jo ret beset aldrig har prøvet det her niveau før.
Jaja, men der er gået lidt Swansea i den på vestegnen. Løber ind i god stime, har heldet mig sig og pludseligt slipper heldet op, som det er sket med Swansea i år. Uden at tage noget fra brøndby (som er på vej frem - no doubt), så tror jeg ikke, at man havde stået med 6 point for de sidste to kampe, hvis ikke man havde fået et par kontroversielle domme med sig.
Liverpool Football Klopp
Vi tager alt med efter alle de års elendighed! Glæder mig til næste New Firm. Første derby i mange år hvor begge hold har været med i toppen.AndreasN skrev:Jaja, men der er gået lidt Swansea i den på vestegnen. Løber ind i god stime, har heldet mig sig og pludseligt slipper heldet op, som det er sket med Swansea i år. Uden at tage noget fra brøndby (som er på vej frem - no doubt), så tror jeg ikke, at man havde stået med 6 point for de sidste to kampe, hvis ikke man havde fået et par kontroversielle domme med sig.
-
Var det ikke også ret usympatisk, at råbe "cunt", "rapist" mv. igennem hele kampen?phl skrev:Ret usympatisk af Ven Persie at fejre den scoring så meget?
Fan af Manchester United
Han får som fortjent.AllanShore skrev:Var det ikke også ret usympatisk, at råbe "cunt", "rapist" mv. igennem hele kampen?phl skrev:Ret usympatisk af Ven Persie at fejre den scoring så meget?
Hellere en god trekant end en ond cirkel