Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
mortenbak

Re: Dagens Kampe

Indlæg af mortenbak » onsdag, 29. jan, 2014 22:46

Hagman skrev:Westham fik 0-0 på broen. Tak for den :)
Ja det er superflot.

Egentlig er jeg dog lidt ligeglad med City og Chelseas point tab... da jeg slet ikke ser os i deres liga endnu.

Arsenal er lidt anderledes... vi ved jo at de aldrig vinder noget og fucker tingene op til sidst, så 3 pladsen kan være i spil hvis vi selv VIL det.

Hvor var det fedt at se Tootenham destrueret på WHL... Især når vi slår City på Anfield :)

YNWA

....og få så ham konoplyanka til skrive nu !!

thefugle

Indlæg af thefugle » onsdag, 29. jan, 2014 22:49

Tottenham - 110£ mio brugt - -1 målscore og ligger på en 5 plads, hvordan fuck hænger det sammen!?

De burde være sat af sådan som de har spillet og skiftet trænermidt i det hele og så til en relativt uerfaren mand.

Lækkert tottenham smed point. Vi ligger godt til nu!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Indlæg af Skøtt » onsdag, 29. jan, 2014 22:50

Nu så jeg lige slutningen af Chelsea og West Ham..

Er det bare mig, eller skulle den bold Eto'o sparker i målet ikke være godkendt?
Målmanden griber bolden efter lidt turmult og dommeren fløjter ikke for frispark - derefter ligger målmanden bolden ned som var der målspark, hvilket der ikke var...

Var det bare mig der ikke hørte dommeren fløjte for frispark eller????
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 29. jan, 2014 22:51

Også fint WBA får et hak i selvtilliden ved at tabe en 2-0 -føring så hurtigt og også kampen, inden vi gæster dem på søndag.

APLFC
Geografisk sted: Roskilde

Indlæg af APLFC » onsdag, 29. jan, 2014 22:53

mawope skrev:Også fint WBA får et hak i selvtilliden ved at tabe en 2-0 -føring så hurtigt og også kampen, inden vi gæster dem på søndag.
Ja og deres forsvar viser svagheder ved at lukke 4 mål ind, SAS lugter blod.

warmingmand

Indlæg af warmingmand » onsdag, 29. jan, 2014 22:55

mortenbak skrev:
Hagman skrev:Westham fik 0-0 på broen. Tak for den :)
Ja det er superflot.

Egentlig er jeg dog lidt ligeglad med City og Chelseas point tab... da jeg slet ikke ser os i deres liga endnu.

Arsenal er lidt anderledes... vi ved jo at de aldrig vinder noget og fucker tingene op til sidst, så 3 pladsen kan være i spil hvis vi selv VIL det.

Hvor var det fedt at se Tootenham destrueret på WHL... Især når vi slår City på Anfield :)

YNWA

....og få så ham konoplyanka til skrive nu !!
Godt man skal over at se Shitty blive slaget på Anfield i April så :gunfire: :gunfire:
- Men overordnet god dag men pointtab hos Chelski og tottenham :flag5:
Never walked alone since 2003!! The Reds !!

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning
Alder: 32

Indlæg af LFC-Aaby » onsdag, 29. jan, 2014 22:58

Skøtt skrev:Nu så jeg lige slutningen af Chelsea og West Ham..

Er det bare mig, eller skulle den bold Eto'o sparker i målet ikke være godkendt?
Målmanden griber bolden efter lidt turmult og dommeren fløjter ikke for frispark - derefter ligger målmanden bolden ned som var der målspark, hvilket der ikke var...

Nej... Jeg så det på præcis samme måde. Det er en klassisk duel i feltet hvor Adrian så smider sig over bolden for at dække den. Jeg tror heller ikke der dømmes frispark. Målet burde derfor ikke være underkendt.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 29. jan, 2014 23:02

Svært ikke at være tilfreds med, at der i hvert fald skal to runder til, før vi kan miste 4. pladsen. Det var det, man kunne håbe på inden denne runde, men bestemt ikke hvad man kunne forvente.

Nu SKAL vi bare vise, hvorfor vi ligger i toppen, når vi kommer til WBA i weekenden. For udover, at vi med en sejr helt sikkert vil hente en smule ind på Man City eller Chelsea, så er der en chance for reelt at dræbe Man Utd's tro på top 4. De skal til Stoke, hvor kun Norwich og vi har vundet. Stoke har slået Chelsea hjemme og klaret uafgjort imod Man City og Everton.

Når man har været udenfor CL så længe, som vi efterhånden har, så er det godt nok en spændende tid, at være Liverpool-fan.
Kloppite

Niche
Geografisk sted: Frederikssund
Alder: 52

Indlæg af Niche » onsdag, 29. jan, 2014 23:15

Skønt skønt med tre toprivaler, der taber point i denne runde, og vi smadrede de bitre. Hvis vi hiver Konop og en DM eller back ind i løbet af de næste par dage, så har det været en godkendt uge. :flag5:

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 30. jan, 2014 08:41

LFC-Aaby skrev:
Skøtt skrev:Nu så jeg lige slutningen af Chelsea og West Ham..

Nej... Jeg så det på præcis samme måde. Det er en klassisk duel i feltet hvor Adrian så smider sig over bolden for at dække den. Jeg tror heller ikke der dømmes frispark. Målet burde derfor ikke være underkendt.
Var der ikke en mindre pause i spillet, fordi Adrian spillede lidt på en skade? Så må der næsten være dømt et frispark. I modsat fald, skulle der vel egentlig være fløjtet for frispark til Chelsea idet Adrian holder bolden i mere end 6 sek.

Tror den er god nok, altså at målet underkendes.

Skovdal
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 34

Indlæg af Skovdal » lørdag, 01. feb, 2014 13:40

Ville være helt igennem fantastisk hvis united kunne smide point idag, og vi kunne vinde imorgen.
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 37

Indlæg af Callesen » lørdag, 01. feb, 2014 13:44

Tyne-Wear derbyet nu. En skam at sort og hvid ikke rigtig dur sammen i en tifo for Newcastle.
Forventer det stikker af!

Brugeravatar
phl

Indlæg af phl » lørdag, 01. feb, 2014 14:05

Kanon straffe af Borini!

Callesen
Bestyrelsesmedlem
Alder: 37

Indlæg af Callesen » lørdag, 01. feb, 2014 14:07

2 mål imod Newcastle er bestemt noget de kan li´ i Sunderland.
Dejligt at se han får noget selvtillid. Håber han kan forsætte med at lave mål og assists deroppe.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » lørdag, 01. feb, 2014 14:15

Callesen skrev:2 mål imod Newcastle er bestemt noget de kan li´ i Sunderland.
Dejligt at se han får noget selvtillid. Håber han kan forsætte med at lave mål og assists deroppe.
Ja det ser ud til at han er ved at vænne sig til PrL. Måske han alligevel har en fremtid på Anfield :army7:
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

Besvar