Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Nu så jeg lige slutningen af Chelsea og West Ham..
Er det bare mig, eller skulle den bold Eto'o sparker i målet ikke være godkendt?
Målmanden griber bolden efter lidt turmult og dommeren fløjter ikke for frispark - derefter ligger målmanden bolden ned som var der målspark, hvilket der ikke var...
Var det bare mig der ikke hørte dommeren fløjte for frispark eller????
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly
Skøtt skrev:Nu så jeg lige slutningen af Chelsea og West Ham..
Er det bare mig, eller skulle den bold Eto'o sparker i målet ikke være godkendt?
Målmanden griber bolden efter lidt turmult og dommeren fløjter ikke for frispark - derefter ligger målmanden bolden ned som var der målspark, hvilket der ikke var...
Nej... Jeg så det på præcis samme måde. Det er en klassisk duel i feltet hvor Adrian så smider sig over bolden for at dække den. Jeg tror heller ikke der dømmes frispark. Målet burde derfor ikke være underkendt.
Svært ikke at være tilfreds med, at der i hvert fald skal to runder til, før vi kan miste 4. pladsen. Det var det, man kunne håbe på inden denne runde, men bestemt ikke hvad man kunne forvente.
Nu SKAL vi bare vise, hvorfor vi ligger i toppen, når vi kommer til WBA i weekenden. For udover, at vi med en sejr helt sikkert vil hente en smule ind på Man City eller Chelsea, så er der en chance for reelt at dræbe Man Utd's tro på top 4. De skal til Stoke, hvor kun Norwich og vi har vundet. Stoke har slået Chelsea hjemme og klaret uafgjort imod Man City og Everton.
Når man har været udenfor CL så længe, som vi efterhånden har, så er det godt nok en spændende tid, at være Liverpool-fan.
Skønt skønt med tre toprivaler, der taber point i denne runde, og vi smadrede de bitre. Hvis vi hiver Konop og en DM eller back ind i løbet af de næste par dage, så har det været en godkendt uge.
Skøtt skrev:Nu så jeg lige slutningen af Chelsea og West Ham..
Nej... Jeg så det på præcis samme måde. Det er en klassisk duel i feltet hvor Adrian så smider sig over bolden for at dække den. Jeg tror heller ikke der dømmes frispark. Målet burde derfor ikke være underkendt.
Var der ikke en mindre pause i spillet, fordi Adrian spillede lidt på en skade? Så må der næsten være dømt et frispark. I modsat fald, skulle der vel egentlig være fløjtet for frispark til Chelsea idet Adrian holder bolden i mere end 6 sek.
2 mål imod Newcastle er bestemt noget de kan li´ i Sunderland.
Dejligt at se han får noget selvtillid. Håber han kan forsætte med at lave mål og assists deroppe.
Callesen skrev:2 mål imod Newcastle er bestemt noget de kan li´ i Sunderland.
Dejligt at se han får noget selvtillid. Håber han kan forsætte med at lave mål og assists deroppe.
Ja det ser ud til at han er ved at vænne sig til PrL. Måske han alligevel har en fremtid på Anfield