Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
phl

Re: Dagens Kampe

Indlæg af phl » lørdag, 15. feb, 2014 19:30

Bizart dive af Jovetic.

ewen

Indlæg af ewen » lørdag, 15. feb, 2014 19:38

Vil uafgjort ikke være fordelagtigt?. Altså for os. Kan håbe på det belaster deres program lidt ekstra.

Robbie_God_Fowler

Indlæg af Robbie_God_Fowler » lørdag, 15. feb, 2014 19:39

Hvis man ser bort fra det faktum, at Chelsea i første omgang sendte Matic til Benfica, så ser det ud til at være et virkelig godt køb (desværre). Matic ser ud til at være den balanceskabende playmaker, som Chelsea efterhånden har manglet i noget tid.

Vanvittig flot mål.

mawope

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af mawope » lørdag, 15. feb, 2014 20:12

Jesper skrev:
mawope skrev:
Jesper skrev:Jeg tror I misforstår det groft. Det handler om image og brand. Det gør det i hvert fald nu hvor det er blevet hans trademark og det er med andre ord med til at fylde pengepungen.
Så meget desto værre.
Ja, men på det punkt er han langt fra enestående i sportsverdenen
Skulle det være en pointe der gør det mindre irriterende at kigge på?

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Jesper » lørdag, 15. feb, 2014 20:54

mawope skrev:
Jesper skrev:
mawope skrev:
Jesper skrev:Jeg tror I misforstår det groft. Det handler om image og brand. Det gør det i hvert fald nu hvor det er blevet hans trademark og det er med andre ord med til at fylde pengepungen.
Så meget desto værre.
Ja, men på det punkt er han langt fra enestående i sportsverdenen
Skulle det være en pointe der gør det mindre irriterende at kigge på?
Overhovedet ikke, men han bliver ofte utroligt udskældt, hvor jeg bare konstaterer at det måske er lidt mere nuanceret og at han langt fra er alene. Derudover er mit indtryk at rigtig mange unge synes han er sej og antiautoritær. Personligt kan jeg godt lide spillere med kant og imø er det et spil for galleriet og det er fint nok
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 15. feb, 2014 21:34

ScouserTommy skrev:
RedRedRed skrev:Jeg hader den der anti-jubel attitude. Vis dog lige du er bare lidt glad mand.

Det andet er så træls at se på, for at sige det som vi gør hvor jeg kommer fra. ;)
Enig, det er så krukket at det gør helt ondt at se på. Hvis ikke manden er glad for en scoring bør han jo slet ikke være i gamet. Og ingen skal bildemig ind at han faktisk ikke er glad.
Jeg er nu ret overbevist om at der er meget få personer i og omkring AC Milan der er glade i øjeblikket. De har gang i en forfærdelig sæson, hvor man allerede er sat eftertrykkeligt af i kampen om mesterskabet, næsten ligeså håbløst sat i forhold til en plads i Champions League. Man har stadig chance for Europa League, men spillet har ikke ligefrem været et lyspunkt, hvilket da også har resulteret i at man har skiftet på trænerbænken, så det ser med ret stor tydelighed ud til at der ikke kommer lidt ekstra penge i en ellers noget mindre imponerende pengekasse end tidligere. Selvfølgelig er Balotelli en primadonna, men jeg tror nu ikke han følte den store trang til at løbe sig en sejrsrunde i byen.

Bevares, nu scorer han et fremragende mål som sikre dem 3 point, men det kom altså efter 85 minutter på hjemmebane imod et hold der ligger med røven lige over nedrykningstregen og som kun har vundet 4 kampe. Hvis man forestiller sig at Milan havde spillet en jammerlig kamp(Os ude imod Hull), kunne man jo godt have den holdning at det er OK at manden som tog dertil fordi de spillede med om mesterskabet og CL pladser, bare tænkte: gudskelov, lad os få de 3 point og komme videre fra den her miserable performance.
Imod moderne fodbold.

Brugeravatar
Sledgehammer
Geografisk sted: The Klopp

Indlæg af Sledgehammer » søndag, 16. feb, 2014 06:14

Meget muligt, og det er vel også tænkeligt, at der er branding-eksperter og image-konsulenter involveret. Men i så fald må jeg blot konstatere, at på mig virker det ikke, hvis hensigten er at få mig til at blive Balotelli-fan og evt købe noget af hans merchandise.
Anfield Iron

Liverpool Football Klopp

AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 34

Indlæg af AJ » søndag, 16. feb, 2014 10:43

sjampen skrev:Bevares, nu scorer han et fremragende mål som sikre dem 3 point, men det kom altså efter 85 minutter på hjemmebane imod et hold der ligger med røven lige over nedrykningstregen og som kun har vundet 4 kampe. Hvis man forestiller sig at Milan havde spillet en jammerlig kamp(Os ude imod Hull), kunne man jo godt have den holdning at det er OK at manden som tog dertil fordi de spillede med om mesterskabet og CL pladser, bare tænkte: gudskelov, lad os få de 3 point og komme videre fra den her miserable performance.
Det gjorde de. De skabte ikke en eneste reel målchance i løbet af kampen, men blev reddet af Balotellis vildskud. Balotellis reaktion afspejlede på sin vis fansenes. Jeg har hørt om Milan-fans, der dårligt kunne juble over scoringen - så grel havde præstationen været.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 16. feb, 2014 12:02

Ilori starter for Granada mod Betis.

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » søndag, 16. feb, 2014 12:35

Belloni skrev:Ilori starter for Granada mod Betis.
Var det lige en Ilori-assist til Piti? :)

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 16. feb, 2014 12:52

RedRedRed skrev:
Det var det. Han er også startet stærkt ud i de defensive aktioner.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » søndag, 16. feb, 2014 12:58

Kan desværre ikke se kampen. Men han spiller vel i det centrale forsvar??

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » søndag, 16. feb, 2014 12:59

Belloni skrev:Kan desværre ikke se kampen. Men han spiller vel i det centrale forsvar??
Lige præcis :)

Brugeravatar
RedRedRed

Indlæg af RedRedRed » søndag, 16. feb, 2014 13:01

Alonso skrev:
RedRedRed skrev:
Det var det. Han er også startet stærkt ud i de defensive aktioner.
Det er han. Men der er godt nok heller ikke meget pres på midterforsvaret i spanien. Jeg kæmper for at holde mig vågen. ..og glæder mig til noget engelsk bold. :)

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » søndag, 16. feb, 2014 17:33

Coady på måltavlen for Sheffield U
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar