Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Vil uafgjort ikke være fordelagtigt?. Altså for os. Kan håbe på det belaster deres program lidt ekstra.
-
Hvis man ser bort fra det faktum, at Chelsea i første omgang sendte Matic til Benfica, så ser det ud til at være et virkelig godt køb (desværre). Matic ser ud til at være den balanceskabende playmaker, som Chelsea efterhånden har manglet i noget tid.
Vanvittig flot mål.
Vanvittig flot mål.
Re: Sv: Dagens Kampe
Skulle det være en pointe der gør det mindre irriterende at kigge på?Jesper skrev:Ja, men på det punkt er han langt fra enestående i sportsverdenenmawope skrev:Så meget desto værre.Jesper skrev:Jeg tror I misforstår det groft. Det handler om image og brand. Det gør det i hvert fald nu hvor det er blevet hans trademark og det er med andre ord med til at fylde pengepungen.
Re: Sv: Dagens Kampe
Overhovedet ikke, men han bliver ofte utroligt udskældt, hvor jeg bare konstaterer at det måske er lidt mere nuanceret og at han langt fra er alene. Derudover er mit indtryk at rigtig mange unge synes han er sej og antiautoritær. Personligt kan jeg godt lide spillere med kant og imø er det et spil for galleriet og det er fint nokmawope skrev:Skulle det være en pointe der gør det mindre irriterende at kigge på?Jesper skrev:Ja, men på det punkt er han langt fra enestående i sportsverdenenmawope skrev:Så meget desto værre.Jesper skrev:Jeg tror I misforstår det groft. Det handler om image og brand. Det gør det i hvert fald nu hvor det er blevet hans trademark og det er med andre ord med til at fylde pengepungen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg er nu ret overbevist om at der er meget få personer i og omkring AC Milan der er glade i øjeblikket. De har gang i en forfærdelig sæson, hvor man allerede er sat eftertrykkeligt af i kampen om mesterskabet, næsten ligeså håbløst sat i forhold til en plads i Champions League. Man har stadig chance for Europa League, men spillet har ikke ligefrem været et lyspunkt, hvilket da også har resulteret i at man har skiftet på trænerbænken, så det ser med ret stor tydelighed ud til at der ikke kommer lidt ekstra penge i en ellers noget mindre imponerende pengekasse end tidligere. Selvfølgelig er Balotelli en primadonna, men jeg tror nu ikke han følte den store trang til at løbe sig en sejrsrunde i byen.ScouserTommy skrev:Enig, det er så krukket at det gør helt ondt at se på. Hvis ikke manden er glad for en scoring bør han jo slet ikke være i gamet. Og ingen skal bildemig ind at han faktisk ikke er glad.RedRedRed skrev:Jeg hader den der anti-jubel attitude. Vis dog lige du er bare lidt glad mand.
Det andet er så træls at se på, for at sige det som vi gør hvor jeg kommer fra.
Bevares, nu scorer han et fremragende mål som sikre dem 3 point, men det kom altså efter 85 minutter på hjemmebane imod et hold der ligger med røven lige over nedrykningstregen og som kun har vundet 4 kampe. Hvis man forestiller sig at Milan havde spillet en jammerlig kamp(Os ude imod Hull), kunne man jo godt have den holdning at det er OK at manden som tog dertil fordi de spillede med om mesterskabet og CL pladser, bare tænkte: gudskelov, lad os få de 3 point og komme videre fra den her miserable performance.
Imod moderne fodbold.
- Sledgehammer
- Geografisk sted: The Klopp
Meget muligt, og det er vel også tænkeligt, at der er branding-eksperter og image-konsulenter involveret. Men i så fald må jeg blot konstatere, at på mig virker det ikke, hvis hensigten er at få mig til at blive Balotelli-fan og evt købe noget af hans merchandise.Jesper skrev:Jeg tror I misforstår det groft. Det handler om image og brand. Det gør det i hvert fald nu hvor det er blevet hans trademark og det er med andre ord med til at fylde pengepungen.
Anfield Iron
Liverpool Football Klopp
Liverpool Football Klopp
Det gjorde de. De skabte ikke en eneste reel målchance i løbet af kampen, men blev reddet af Balotellis vildskud. Balotellis reaktion afspejlede på sin vis fansenes. Jeg har hørt om Milan-fans, der dårligt kunne juble over scoringen - så grel havde præstationen været.sjampen skrev:Bevares, nu scorer han et fremragende mål som sikre dem 3 point, men det kom altså efter 85 minutter på hjemmebane imod et hold der ligger med røven lige over nedrykningstregen og som kun har vundet 4 kampe. Hvis man forestiller sig at Milan havde spillet en jammerlig kamp(Os ude imod Hull), kunne man jo godt have den holdning at det er OK at manden som tog dertil fordi de spillede med om mesterskabet og CL pladser, bare tænkte: gudskelov, lad os få de 3 point og komme videre fra den her miserable performance.
Ilori starter for Granada mod Betis.
Var det lige en Ilori-assist til Piti?Belloni skrev:Ilori starter for Granada mod Betis.

Det var det. Han er også startet stærkt ud i de defensive aktioner.RedRedRed skrev:Var det lige en Ilori-assist til Piti?Belloni skrev:Ilori starter for Granada mod Betis.
Kan desværre ikke se kampen. Men han spiller vel i det centrale forsvar??
Lige præcisBelloni skrev:Kan desværre ikke se kampen. Men han spiller vel i det centrale forsvar??

Det er han. Men der er godt nok heller ikke meget pres på midterforsvaret i spanien. Jeg kæmper for at holde mig vågen. ..og glæder mig til noget engelsk bold.Alonso skrev:Det var det. Han er også startet stærkt ud i de defensive aktioner.RedRedRed skrev:Var det lige en Ilori-assist til Piti?Belloni skrev:Ilori starter for Granada mod Betis.