Dagens Kampe

Her kan man diskutere Premier League generelt, eller øvrige landes ligaer og spillere.
Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Re: Dagens Kampe

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. mar, 2015 23:12

Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
Liverpool Football Klopp

ilusio
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 46

Indlæg af ilusio » onsdag, 11. mar, 2015 23:14

Fryd
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 11. mar, 2015 23:15

AndreasN skrev:Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
Hvad skriver de?

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 11. mar, 2015 23:16

Mon Terry skal sparke?

Edit: Haha.. it's gettin' late (-:
Senest rettet af mawope onsdag, 11. mar, 2015 23:18, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. mar, 2015 23:16

Ren uforfalsket glæde.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Emmy

Indlæg af Emmy » onsdag, 11. mar, 2015 23:16

mawope skrev:Mon Terry skal sparke?
Sparke hvad?

mawope

Indlæg af mawope » onsdag, 11. mar, 2015 23:20

Billede

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » onsdag, 11. mar, 2015 23:22

Hr. Drejer skrev:
AndreasN skrev:Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
Hvad skriver de?
Jeg kan lige ligge det herind i morgen, når jeg har en computer, hvis ikke en anden får gjort det.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » onsdag, 11. mar, 2015 23:36

AndreasN skrev:
Hr. Drejer skrev:
Hvad skriver de?
Jeg kan lige ligge det herind i morgen, når jeg har en computer, hvis ikke en anden får gjort det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » lørdag, 14. mar, 2015 17:17

Fuldstændigt surrealistisk mål af QPR!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Emmy

Dagens Kampe

Indlæg af Emmy » lørdag, 14. mar, 2015 20:57

Og wupti, så er 2. pladsen i PL i spil. City er da gået helt i stå. Vinder vi over svanerne så ser det dælme spændende ud
Senest rettet af Emmy lørdag, 14. mar, 2015 22:35, rettet i alt 1 gang.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » lørdag, 14. mar, 2015 21:54

Lad os bare få Man City fedtet ind i top 4 kampen. Jo flere lodder vi har i posen, jo bedre.

Men hold da op, hvor jeg håber, at det er Man Utd, der trækker nitten.
Kloppite

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Sv: Dagens Kampe

Indlæg af Aarde » søndag, 15. mar, 2015 02:36

Jesper skrev:Fuldstændigt surrealistisk mål af QPR!

Er det for hårdt og kynisk at mene, at det er ret chokerende målmandsspil af Speroni? Jeg er med på, at den er hårdt sparket, men det virker helt besynderlig, at han ikke når at reagere på den noget før. En bold sparket fra godt 40 meter med frit udsyn for keeperen, skal han vel ret beset tage 10 ud af 10 gange. Det kan simpelthen ikke være muligt at sparke så hårdt, at der ikke er tid for en målmand til at reagere på sådan en afslutning i tide - i hvert fald ikke, når vi snakker en målmand på Premier League niveau.

Men når det er sagt, så er det da ganske rigtigt et helt igennem absurd godt mål.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » søndag, 15. mar, 2015 07:23

Aarde skrev:

Er det for hårdt og kynisk at mene, at det er ret chokerende målmandsspil af Speroni? Jeg er med på, at den er hårdt sparket, men det virker helt besynderlig, at han ikke når at reagere på den noget før. En bold sparket fra godt 40 meter med frit udsyn for keeperen, skal han vel ret beset tage 10 ud af 10 gange. Det kan simpelthen ikke være muligt at sparke så hårdt, at der ikke er tid for en målmand til at reagere på sådan en afslutning i tide - i hvert fald ikke, når vi snakker en målmand på Premier League niveau.

Men når det er sagt, så er det da ganske rigtigt et helt igennem absurd godt mål.
Jeg gad egentlig godt have lidt tal på det her skud. Er der nogle med trang til statistik, der har kendskab til en analyse? Hvor hårdt var sparket? Hvor lang tid havde målmanden til at reagere osv? Bolden brækker faktisk to gange i forløbet, hvis man kigger godt efter, samtidig med at den i sit svæv nærmest accelerer. Jo, han skulle vel teoretisk tage bolden, men omvendt er det skud næsten uden for normalen.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » søndag, 15. mar, 2015 08:24

Jesper skrev:
Aarde skrev:

Jeg gad egentlig godt have lidt tal på det her skud. Er der nogle med trang til statistik, der har kendskab til en analyse? Hvor hårdt var sparket? Hvor lang tid havde målmanden til at reagere osv? Bolden brækker faktisk to gange i forløbet, hvis man kigger godt efter, samtidig med at den i sit svæv nærmest accelerer. Jo, han skulle vel teoretisk tage bolden, men omvendt er det skud næsten uden for normalen.
Jeg mener, at der stod 92 km i timen, og jeg kan godt forstår, at den ikke bliver taget. Der er perfekt højde på den, og så brækker den et par gange, og den rører også ved overliggeren. Helt suverænt.

Besvar