Dagens Kampe
Re: Dagens Kampe
Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
Liverpool Football Klopp
-
- Geografisk sted: Nordsjælland
Hvad skriver de?AndreasN skrev:Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
Mon Terry skal sparke?
Edit: Haha.. it's gettin' late (-:
Edit: Haha.. it's gettin' late (-:
Senest rettet af mawope onsdag, 11. mar, 2015 23:18, rettet i alt 1 gang.
Sparke hvad?mawope skrev:Mon Terry skal sparke?
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jeg kan lige ligge det herind i morgen, når jeg har en computer, hvis ikke en anden får gjort det.Hr. Drejer skrev:Hvad skriver de?AndreasN skrev:Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
Liverpool Football Klopp
AndreasN skrev:Jeg kan lige ligge det herind i morgen, når jeg har en computer, hvis ikke en anden får gjort det.Hr. Drejer skrev:Hvad skriver de?AndreasN skrev:Enrique og Sturridge ligger slet, slet ikke skjul på, hvem de holder med på Twitter! Enrique er en fornøjelse at følge i aften!
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Fuldstændigt surrealistisk mål af QPR!
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Dagens Kampe
Og wupti, så er 2. pladsen i PL i spil. City er da gået helt i stå. Vinder vi over svanerne så ser det dælme spændende ud
Senest rettet af Emmy lørdag, 14. mar, 2015 22:35, rettet i alt 1 gang.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Lad os bare få Man City fedtet ind i top 4 kampen. Jo flere lodder vi har i posen, jo bedre.
Men hold da op, hvor jeg håber, at det er Man Utd, der trækker nitten.
Men hold da op, hvor jeg håber, at det er Man Utd, der trækker nitten.
Kloppite
Re: Sv: Dagens Kampe
Jesper skrev:Fuldstændigt surrealistisk mål af QPR!
Er det for hårdt og kynisk at mene, at det er ret chokerende målmandsspil af Speroni? Jeg er med på, at den er hårdt sparket, men det virker helt besynderlig, at han ikke når at reagere på den noget før. En bold sparket fra godt 40 meter med frit udsyn for keeperen, skal han vel ret beset tage 10 ud af 10 gange. Det kan simpelthen ikke være muligt at sparke så hårdt, at der ikke er tid for en målmand til at reagere på sådan en afslutning i tide - i hvert fald ikke, når vi snakker en målmand på Premier League niveau.
Men når det er sagt, så er det da ganske rigtigt et helt igennem absurd godt mål.
Jeg gad egentlig godt have lidt tal på det her skud. Er der nogle med trang til statistik, der har kendskab til en analyse? Hvor hårdt var sparket? Hvor lang tid havde målmanden til at reagere osv? Bolden brækker faktisk to gange i forløbet, hvis man kigger godt efter, samtidig med at den i sit svæv nærmest accelerer. Jo, han skulle vel teoretisk tage bolden, men omvendt er det skud næsten uden for normalen.Aarde skrev:Jesper skrev:Fuldstændigt surrealistisk mål af QPR!
Er det for hårdt og kynisk at mene, at det er ret chokerende målmandsspil af Speroni? Jeg er med på, at den er hårdt sparket, men det virker helt besynderlig, at han ikke når at reagere på den noget før. En bold sparket fra godt 40 meter med frit udsyn for keeperen, skal han vel ret beset tage 10 ud af 10 gange. Det kan simpelthen ikke være muligt at sparke så hårdt, at der ikke er tid for en målmand til at reagere på sådan en afslutning i tide - i hvert fald ikke, når vi snakker en målmand på Premier League niveau.
Men når det er sagt, så er det da ganske rigtigt et helt igennem absurd godt mål.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!
Jeg mener, at der stod 92 km i timen, og jeg kan godt forstår, at den ikke bliver taget. Der er perfekt højde på den, og så brækker den et par gange, og den rører også ved overliggeren. Helt suverænt.Jesper skrev:Jeg gad egentlig godt have lidt tal på det her skud. Er der nogle med trang til statistik, der har kendskab til en analyse? Hvor hårdt var sparket? Hvor lang tid havde målmanden til at reagere osv? Bolden brækker faktisk to gange i forløbet, hvis man kigger godt efter, samtidig med at den i sit svæv nærmest accelerer. Jo, han skulle vel teoretisk tage bolden, men omvendt er det skud næsten uden for normalen.Aarde skrev:Jesper skrev:Fuldstændigt surrealistisk mål af QPR!