Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Filos of Isk
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Filos of Isk » torsdag, 29. jun, 2017 09:31

Poul E. skrev:
2 grunde.....Real og prisen .....med de priser vi ser i dag (og antallet af klubber der er interesseret) så må Mbappe komme til at koste over £120m.....og det tror jeg ikke vi er klar til at give...
ok, tak.
Det er mange penge, men hvis vi var villige til at smide pengene tror du så ikke der er en lille chance for han siger ja tak?
Det der taler for det er at vi ikke har de bedste angribere. Så han vil givet stå med en fornemmelse af at vejen til start opstillingen er ret kort, samtiddig har Liverpool ikke råd til at miste tålmodigheden med ham efter han måske har været i klubben i 8 måneder og endnu ikke har fået tur i den. Det er selvfølgelig svært at sælge til en ung mand der vil frem i verden, men nogle gange er de ret fornuftige de der unge.

Selvom jeg ikke syntes at det er specielt vigtigt at hente en angriber, så syntes jeg helt generelt at vi skal gå efter enkelte spillere med høj klasse. 120 for Mbappe vil måse koste at vi kun for hentet ham og en VB, hvis han er god nok kan jeg sagtens leve med det.

Det altid sjovt med sådan et forum nogle diskuterer hvad de syntes klubben skal gøre, mens andre hvad de tror den vil gøre. Hvis det passer at van Dijk og Keita handlerne er smuldret, så syntes jeg egentlig godt vi kan give det et forsøg.

Han er en ung spiller, en anden god grund til at gå efter ham er at når han om to år bliver solgt fra Real fordi de er skuffede over at han ikke har vundet balloon D'or endnu, så kan han jo huske at LFC ville have ham dengang de stadig kun var et top 4 hold.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 29. jun, 2017 11:53

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:God artikel fra den norske. Alle mestrene i de store europæiske ligaer havde en angriber som scorede over 20 mål. Kun to ud af 15 klubber som havnede i top 3 havde det ikke. Tankevækkende!

http://www.liverpool.no/innsikt/2017/6/ ... il-felles/
Tankevækkende? Måske. Brugbart i forhold til at konkludere, at Liverpool skulle have brug for en ny angriber? Overhovedet ikke.

Hvor mange af de 15 klubber havde 3 spillere, der scorede over 10 mål? Af mestrene var det kun Real og Monaco.

Og igen. Havde Mané taget vores straffespark, så havde vi også en angriber på over 20 mål, med mindre han af en eller anden grund slet ikke kan ramme kassen, når han upresset får chancen.

Ja Wenger har i snart 10 år+ prøvet, at overbevise fodboldverden om det samme. Angribere med mål i er ikke vigtige.

Jeg er overbevist om en +20 måls angriber vil give holdet meget mere styrke og gøre vi bruger færre kræfter...

Men lad os se om Klopp kan fuldende Wenger missionen. Det ville være kanon, hvis han mod alle odds kunne.

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 29. jun, 2017 12:56

Oomph242 skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:God artikel fra den norske. Alle mestrene i de store europæiske ligaer havde en angriber som scorede over 20 mål. Kun to ud af 15 klubber som havnede i top 3 havde det ikke. Tankevækkende!

Tankevækkende? Måske. Brugbart i forhold til at konkludere, at Liverpool skulle have brug for en ny angriber? Overhovedet ikke.

Hvor mange af de 15 klubber havde 3 spillere, der scorede over 10 mål? Af mestrene var det kun Real og Monaco.

Og igen. Havde Mané taget vores straffespark, så havde vi også en angriber på over 20 mål, med mindre han af en eller anden grund slet ikke kan ramme kassen, når han upresset får chancen.

Ja Wenger har i snart 10 år+ prøvet, at overbevise fodboldverden om det samme. Angribere med mål i er ikke vigtige.

Jeg er overbevist om en +20 måls angriber vil give holdet meget mere styrke og gøre vi bruger færre kræfter...

Men lad os se om Klopp kan fuldende Wenger missionen. Det ville være kanon, hvis han mod alle odds kunne.
Wenger har da næsten altid haft en fuldblods angriber - Henry, Van Persie, Podolski og nu Giroud. og så har der været alle de andre som Bentner, Chamack, Gervinho og omskolede spillere som Walcott og Sanchez. Det har ikke altid været lige stor succes, men han har da altid forsøgt, at have en goalgetter i front.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » torsdag, 29. jun, 2017 13:15

Bojangles skrev:
Oomph242 skrev:
texy skrev:

Wenger har da næsten altid haft en fuldblods angriber - Henry, Van Persie, Podolski og nu Giroud. og så har der været alle de andre som Bentner, Chamack, Gervinho og omskolede spillere som Walcott og Sanchez. Det har ikke altid været lige stor succes, men han har da altid forsøgt, at have en goalgetter i front.
Anelka som var vild, Bergkamp, Ham fra Togo.
Rigtige niere er jeg enig i at Wenger ikke elsker ligeså højt som klassiske engelske managers. Men Anelka var sådan en i Arsenal. Henry og Van Persie fik han da til at være fuldblodsangribere.

Sent from my iPhone using Tapatalk
We need a new Fowler...

Poul E.

Indlæg af Poul E. » torsdag, 29. jun, 2017 14:11

Filos of Isk skrev:
Poul E. skrev:
2 grunde.....Real og prisen .....med de priser vi ser i dag (og antallet af klubber der er interesseret) så må Mbappe komme til at koste over £120m.....og det tror jeg ikke vi er klar til at give...
ok, tak.
Det er mange penge, men hvis vi var villige til at smide pengene tror du så ikke der er en lille chance for han siger ja tak?
Det der taler for det er at vi ikke har de bedste angribere. Så han vil givet stå med en fornemmelse af at vejen til start opstillingen er ret kort, samtiddig har Liverpool ikke råd til at miste tålmodigheden med ham efter han måske har været i klubben i 8 måneder og endnu ikke har fået tur i den. Det er selvfølgelig svært at sælge til en ung mand der vil frem i verden, men nogle gange er de ret fornuftige de der unge.

Selvom jeg ikke syntes at det er specielt vigtigt at hente en angriber, så syntes jeg helt generelt at vi skal gå efter enkelte spillere med høj klasse. 120 for Mbappe vil måse koste at vi kun for hentet ham og en VB, hvis han er god nok kan jeg sagtens leve med det.

Det altid sjovt med sådan et forum nogle diskuterer hvad de syntes klubben skal gøre, mens andre hvad de tror den vil gøre. Hvis det passer at van Dijk og Keita handlerne er smuldret, så syntes jeg egentlig godt vi kan give det et forsøg.

Han er en ung spiller, en anden god grund til at gå efter ham er at når han om to år bliver solgt fra Real fordi de er skuffede over at han ikke har vundet balloon D'or endnu, så kan han jo huske at LFC ville have ham dengang de stadig kun var et top 4 hold.
Helt enig i at det er sjovt at diskutere. Og også enig i at vi ikke som sådan har brug for en angriber, men kan vi få én fra øverste hylde så skal vi gå efter det. De £120m jeg slynger ud for Mbappe er absolut minimum....tror sagtens prisen kan ende langt højere oppe.....det kommer jo helt an på hvor mange klubber der rent faktisk er villige til at byde den slags penge....og svaret på det spørgsmål er Real, Barca, PSG, City, United og Chelsea med os Bayern og Arsenal som dark horses der måske vil kunne finde på at byde op til £150m.

Men når vi er oppe i de beløb og en Aubameyang samtidigt skulle kunne købes for £65-70m så synes jeg det giver langt mere mening at gå efter ham og Van Dijk eller Keita til ca det samme (eller lavere pris) som Mbappe koster....

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 29. jun, 2017 16:33

Aubameyang lader rigtig nok til at blive solgt for 60-70 mio £ - men har vi råd til at give de 4-500.000£ om ugen i løn, som han vil få i Kina? Og vil det i så tilfælde skabe kæmpe løninflation i truppen?
Jeg tænker, at vi slet ikke kan være med til den slags lønninger.

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » torsdag, 29. jun, 2017 16:51

Nu er der jo ingen, der siger, at Aubameyang nødvendigvis ville forlange en sådan løn, hvis han skiftede til os. En af grundende til, at fodboldspillere som Teixeira osv. lader sig lokke til Kina er jo, at kinesisk fodbold er villig til at betale overpris i løn. Det er ikke givet, at Aubameyang ville forlange det samme ved et evt. skifte til en engelsk topklub, ligesom det heller ikke er givet endnu, at han vil skifte til kinesisk fodbold. Det ville virkelig være trist, hvis han lod sig lokke af pengene fra Cannavaro, især i en alder af blot 28 år.

Men for at svare på dit spørgsmål efter, hvad jeg tror, så nej. Jeg tror ikke, at vi ville være villige til at betale så meget mere i løn til en spiller end til resten. På den anden side, har Lovren lige scoret en latterlig ny lønkontrakt, så man skal aldrig sige aldrig.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 30

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 29. jun, 2017 17:41

Andrew Robertson er vidst blevet Liverpools alternative valg istedet for Moreno som virker uønsket under jurgen klopp. VB skal i hvert fald NY mand ind, uanset hvad så virker det til være det svageste led på holdet pt. Da Milner virker rustent og noget nær middelmådig her slutningen af sæsonen...

Hvad med gå benhårdt efter en type ala. Marcelo i real madrid som flere år i træk har været en af de bedste på netop back position. Dejlig aggresiv samt opløftende spil frem og tilbage.

Spændende læsning: http://www.liverpool.no/nyheter/2017/6/ ... ed-napoli/
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 29. jun, 2017 18:55

DAGGER! skrev:Andrew Robertson er vidst blevet Liverpools alternative valg istedet for Moreno som virker uønsket under jurgen klopp. VB skal i hvert fald NY mand ind, uanset hvad så virker det til være det svageste led på holdet pt. Da Milner virker rustent og noget nær middelmådig her slutningen af sæsonen...

Hvad med gå benhårdt efter en type ala. Marcelo i real madrid som flere år i træk har været en af de bedste på netop back position. Dejlig aggresiv samt opløftende spil frem og tilbage.

Spændende læsning: http://www.liverpool.no/nyheter/2017/6/ ... ed-napoli/
Jeg kan ikke begrunde det med reel viden om hans niveau, men jeg har bare en langt bedre fornemmelse i forhold til Kieran Tierney i Celtic, end jeg har i forhold til Andrew Robertson.

Når det er sagt, så gad jeg da godt, hvis vi havde kunnet få fat i Mendy. Det ville være sådan en signing, hvor Milner med sikkerhed ville blive skubbet ud på bænken - altså en decideret forstærkning af startelveren.
Kloppite

Poul E.

Indlæg af Poul E. » torsdag, 29. jun, 2017 19:32

Venstre back er bare den sværeste position på holdet at få dækket. Det er klart den position på banen hvor der på verdensplan er færrest rigtig gode spillere. Netop derfor er den også yderst vigtig og kan være den sidste brik i puslespillet der hedder absolut top PL og CL. Det ville være megafedt at lokke Mendy til klubben, men desværre har jeg svært ved at tro på det. Men der er også andre muligheder såsom Richardo Rodriquez, Ryan Bertrand, Jonas Hector og Raphaël Guerreiro. Håber virkelig vi henter én af disse eller en anden VB af nogenlunde samme kaliber, men jeg tror desværre at vi endnu engang nedprioiterer positionen og køber et talent som skal konkurrere med Milner om pladsen i stedet for at købe en klar forstærkning på vores klart svageste plads i startopstillingen...

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » torsdag, 29. jun, 2017 19:41

Poul E. skrev:Venstre back er bare den sværeste position på holdet at få dækket. Det er klart den position på banen hvor der på verdensplan er færrest rigtig gode spillere. Netop derfor er den også yderst vigtig og kan være den sidste brik i puslespillet der hedder absolut top PL og CL. Det ville være megafedt at lokke Mendy til klubben, men desværre har jeg svært ved at tro på det. Men der er også andre muligheder såsom Richardo Rodriquez, Ryan Bertrand, Jonas Hector og Raphaël Guerreiro. Håber virkelig vi henter én af disse eller en anden VB af nogenlunde samme kaliber, men jeg tror desværre at vi endnu engang nedprioiterer positionen og køber et talent som skal konkurrere med Milner om pladsen i stedet for at købe en klar forstærkning på vores klart svageste plads i startopstillingen...
Rodriguez er desværre røget til Milan, tilmed for peanuts(17-18 mill euro). Der sov LFC gevaldigt i timen, gætter jeg på, ellers vurderer de ham ikke lige så højt som jeg gør, for ham så jeg godt nok gerne i trøjen.
Verden er smask fuld af hyklere....

Poul E.

Indlæg af Poul E. » torsdag, 29. jun, 2017 19:57

Thommo skrev:
Poul E. skrev:Venstre back er bare den sværeste position på holdet at få dækket. Det er klart den position på banen hvor der på verdensplan er færrest rigtig gode spillere. Netop derfor er den også yderst vigtig og kan være den sidste brik i puslespillet der hedder absolut top PL og CL. Det ville være megafedt at lokke Mendy til klubben, men desværre har jeg svært ved at tro på det. Men der er også andre muligheder såsom Richardo Rodriquez, Ryan Bertrand, Jonas Hector og Raphaël Guerreiro. Håber virkelig vi henter én af disse eller en anden VB af nogenlunde samme kaliber, men jeg tror desværre at vi endnu engang nedprioiterer positionen og køber et talent som skal konkurrere med Milner om pladsen i stedet for at købe en klar forstærkning på vores klart svageste plads i startopstillingen...
Rodriguez er desværre røget til Milan, tilmed for peanuts(17-18 mill euro). Der sov LFC gevaldigt i timen, gætter jeg på, ellers vurderer de ham ikke lige så højt som jeg gør, for ham så jeg godt nok gerne i trøjen.
Den havde jeg slet ikke set....men ja....det var da et røverkøb!!!!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » torsdag, 29. jun, 2017 21:22

Rodriguez er ikke bedre end Moreno så det er spildte tårer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers

Indlæg af Thommo » torsdag, 29. jun, 2017 21:33

Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » torsdag, 29. jun, 2017 23:22

Rodriguez har i hvert fald aldrig været god til at forsvare, så på det felt minder han meget om Moreno. Han har haft en ret skidt sæson, hvor han har spillet en del i midterforsvaret for Wolfsburg og ikke gjort det særligt godt. Hvis vi vil forstærke vores defensiv, er det ikke Rodriguez man skulle hente.

Besvar