ok, tak.Poul E. skrev:
2 grunde.....Real og prisen .....med de priser vi ser i dag (og antallet af klubber der er interesseret) så må Mbappe komme til at koste over £120m.....og det tror jeg ikke vi er klar til at give...
Det er mange penge, men hvis vi var villige til at smide pengene tror du så ikke der er en lille chance for han siger ja tak?
Det der taler for det er at vi ikke har de bedste angribere. Så han vil givet stå med en fornemmelse af at vejen til start opstillingen er ret kort, samtiddig har Liverpool ikke råd til at miste tålmodigheden med ham efter han måske har været i klubben i 8 måneder og endnu ikke har fået tur i den. Det er selvfølgelig svært at sælge til en ung mand der vil frem i verden, men nogle gange er de ret fornuftige de der unge.
Selvom jeg ikke syntes at det er specielt vigtigt at hente en angriber, så syntes jeg helt generelt at vi skal gå efter enkelte spillere med høj klasse. 120 for Mbappe vil måse koste at vi kun for hentet ham og en VB, hvis han er god nok kan jeg sagtens leve med det.
Det altid sjovt med sådan et forum nogle diskuterer hvad de syntes klubben skal gøre, mens andre hvad de tror den vil gøre. Hvis det passer at van Dijk og Keita handlerne er smuldret, så syntes jeg egentlig godt vi kan give det et forsøg.
Han er en ung spiller, en anden god grund til at gå efter ham er at når han om to år bliver solgt fra Real fordi de er skuffede over at han ikke har vundet balloon D'or endnu, så kan han jo huske at LFC ville have ham dengang de stadig kun var et top 4 hold.