Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 29. jun, 2017 23:28

Emmy skrev:Rodriguez er ikke bedre end Moreno så det er spildte tårer.
Den vurdering deler jeg faktisk. Rodriguez har aldrig virkelig imponeret mig. Hver gang jeg har siddet og lagt ekstra mærke til ham, fordi vi måske skulle være interesserede, så har hans niveau skuffet mig.

Sådan har jeg det i øvrigt også med Hector.
Kloppite

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » fredag, 30. jun, 2017 08:19

texy skrev:
Emmy skrev:Rodriguez er ikke bedre end Moreno så det er spildte tårer.
Den vurdering deler jeg faktisk. Rodriguez har aldrig virkelig imponeret mig. Hver gang jeg har siddet og lagt ekstra mærke til ham, fordi vi måske skulle være interesserede, så har hans niveau skuffet mig.

Sådan har jeg det i øvrigt også med Hector.
Jeg synes nu, at Hector ser rigtig fin ud - også her under Confederations Cup. Ham ville jeg gerne, at vi hentede, men det ville nok heller ikke være helt tosset med en 2 årig aftale med en fri Gaël Clichy (har ikke tjekket hans skadeshistorik, AJ ;) ), nu hvor vi skal spille CL, og så vi har god tid til at spotte og bearbejde en langsigtet løsning på venstre back.

edit. hans skadeshistorik ser meget tilforladelig ud :)
Senest rettet af Niels K fredag, 30. jun, 2017 08:43, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » fredag, 30. jun, 2017 08:32

Det ser ud til, at det er Keita, VvD og måske nok også Oxlade-Chamberlain, der har været vores primære mål udover Salah. Dvs. der kommer nok ingen kaniner a lá Matip op af hatten, altså hvor der lå en aftale klar, når transfervinduet åbnede, da vi vel så ville have skrevet med vedkommende på nuværende tidspunkt ? Der er naturligvis en del spillere på ferie, så det kan også være en årsag.

Vi skal vel trods alt ikke forvente, at vi skriver både med VvD og Keita i denne sommer, når klubberne er så vanskellige at forhandle med, og når priserne rygtes helt op til 70 mio. £ - ja, det er jo nærmest klubberne, der har sat de priser officielt.

Arsenal har vel stadig bolden vedr. Ox'en, da han sikkert både beder om mere i løn, mere spilletid og måske en bestemt position på banen. Bliver de ikke enige, så ser vi ud til at ligge forrest i feltet, og jeg napser gerne Ox'en for 25 mio. £, selvom det lidt et gamble med hans skadeshistorik. Vi skal have en spiller, som Lallana kan rotere med, og Ox'en kan også rotere med vores yderangribere og på et temmelig meget højere niveau end Wilson/Ojo/Kent.
Senest rettet af Niels K fredag, 30. jun, 2017 08:42, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Jesper

Indlæg af Jesper » fredag, 30. jun, 2017 08:39

Andrew Robertson fra Hull rygtes vi åbenbart stadigvæk til. Jeg har set Hull flere gange, men jeg har aldrig lagt mærke til ham. Hvad kan han?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 30. jun, 2017 11:29

Niels K skrev:Det ser ud til, at det er Keita, VvD og måske nok også Oxlade-Chamberlain, der har været vores primære mål udover Salah. Dvs. der kommer nok ingen kaniner a lá Matip op af hatten, altså hvor der lå en aftale klar, når transfervinduet åbnede, da vi vel så ville have skrevet med vedkommende på nuværende tidspunkt ? Der er naturligvis en del spillere på ferie, så det kan også være en årsag.

Vi skal vel trods alt ikke forvente, at vi skriver både med VvD og Keita i denne sommer, når klubberne er så vanskellige at forhandle med, og når priserne rygtes helt op til 70 mio. £ - ja, det er jo nærmest klubberne, der har sat de priser officielt.

Arsenal har vel stadig bolden vedr. Ox'en, da han sikkert både beder om mere i løn, mere spilletid og måske en bestemt position på banen. Bliver de ikke enige, så ser vi ud til at ligge forrest i feltet, og jeg napser gerne Ox'en for 25 mio. £, selvom det lidt et gamble med hans skadeshistorik. Vi skal have en spiller, som Lallana kan rotere med, og Ox'en kan også rotere med vores yderangribere og på et temmelig meget højere niveau end Wilson/Ojo/Kent.
Jeg tror vi får Oxlade og ham der fra Hull, plus hvad vi kan få på fritransfer. Mere tror jeg ikke det bliver til i denne omgang.

XabiAlonso#14

Indlæg af XabiAlonso#14 » fredag, 30. jun, 2017 11:57

Hvis det nu skulle glippe med Keita, så kunne det være lækkert hvis vi prøvede med Leon Goretzka..
Han har virkerlig imponeret mig under Confederations Cup.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 30. jun, 2017 12:00

XabiAlonso#14 skrev:Hvis det nu skulle glippe med Keita, så kunne det være lækkert hvis vi prøvede med Leon Goretzka..
Han har virkerlig imponeret mig under Confederations Cup.

Ja han virker god. Hvis det ellers passer, at Bayern vil af med Renato Sanches så kunne han også have været et bud værd. Så om han nok er lidt utopi.

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 30. jun, 2017 13:52

Bayern vil ikke af med Renato
"We're not racist, we only hate the mancs"

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 30. jun, 2017 14:03

Emmy skrev:Bayern vil ikke af med Renato

Gik der ellers ikke rygter om det?

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » fredag, 30. jun, 2017 15:45

Oomph242 skrev:
Emmy skrev:Bayern vil ikke af med Renato

Gik der ellers ikke rygter om det?
Sikkert men Rummenigge eller Hoeness, kan ikke huske hvem, har afkræftet det på det kraftigste.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy

Indlæg af texy » fredag, 30. jun, 2017 23:38

Jeg har det lige nu sådan, at det enten skal være Keita eller intet indkøb til midtbanen.

For det første, fordi det fordi det virkelig virker som om, at han med længder er Klopps foretrukne nye mand til positionen, og jeg ikke håber, at vi denne sommer går på kompromis med den kvalitet, som vi ønsker et bringe ind.

For det andet, fordi at jeg synes, at vi er enormt stærkt besat på midten, og dermed godt kan klare at vente yderligere en sæson, hvis det er det, der skal til for, at vi får den rigtige mand.

Når det er sagt, så findes der jo kaniner i nogle hatte, og skulle Verratti eller lignende pludselig falde ud af sådan en hat, så ville det jo være fantastisk.
Kloppite

Brugeravatar
Mads T.
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Indlæg af Mads T. » fredag, 30. jun, 2017 23:43

Jeg ville nu heller synes det var skidt, at kunne tage imod Goretzka eller Naingolan f.eks., så der er alternativer til Keita. Men ja, Keita virker som en spændende spiller. Det eneste jeg kan være lidt lunken ved omkring ham, er at han tilbyder lige præcis nul og niks i luftdueller. Og der er vi ikke ligefrem stærke i forvejen.

texy

Indlæg af texy » lørdag, 01. jul, 2017 08:28

Mads T. skrev:Jeg ville nu heller synes det var skidt, at kunne tage imod Goretzka eller Naingolan f.eks., så der er alternativer til Keita. Men ja, Keita virker som en spændende spiller. Det eneste jeg kan være lidt lunken ved omkring ham, er at han tilbyder lige præcis nul og niks i luftdueller. Og der er vi ikke ligefrem stærke i forvejen.
Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke har set nok til Keita. Så jeg vil holde mig fra at påstå noget, som jeg ikke har belæg for. Men min fornemmelse siger mig, at andre (og især Klopp) vurderer, at han har så højt et niveau, at han med det samme kan etablere sig som førstevalg på midtbanen. Og det skal der altså et temmelig højt niveau til, når man konkurrerer med Hendo, Can, Gini, Lallana og Milner for den sags skyld om pladserne.

Goretzka og Naingolan har jeg til gengæld set nok til, til at turde have min egen holdning til deres kvalitet. Og i mine øjne er begge maksimalt på samme niveau som vores eksisterende spillere. Faktisk synes jeg ikke, at de er på niveau med Hendo, Can og Lallana. Gini er sådan en spiller, som jeg endnu ikke kan blive klog på, så han er lige efter den gruppe, men måske samtidig den i gruppen, der har størst udviklingspotentiale.
Kloppite

Kasper88

Indlæg af Kasper88 » lørdag, 01. jul, 2017 09:19

Det er dog trods alt også bare en enkelt sæson Keita har spillet på topplan, men ja, Klopp må vel vide, hvad han gør. Det gik jo meget godt med Gini, så mon ikke Klopp har styr på det.
Corner taken quickly...

Brugeravatar
Niels K

Indlæg af Niels K » lørdag, 01. jul, 2017 09:33

texy skrev:
Mads T. skrev:Jeg ville nu heller synes det var skidt, at kunne tage imod Goretzka eller Naingolan f.eks., så der er alternativer til Keita. Men ja, Keita virker som en spændende spiller. Det eneste jeg kan være lidt lunken ved omkring ham, er at han tilbyder lige præcis nul og niks i luftdueller. Og der er vi ikke ligefrem stærke i forvejen.
Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke har set nok til Keita. Så jeg vil holde mig fra at påstå noget, som jeg ikke har belæg for. Men min fornemmelse siger mig, at andre (og især Klopp) vurderer, at han har så højt et niveau, at han med det samme kan etablere sig som førstevalg på midtbanen. Og det skal der altså et temmelig højt niveau til, når man konkurrerer med Hendo, Can, Gini, Lallana og Milner for den sags skyld om pladserne.

Goretzka og Naingolan har jeg til gengæld set nok til, til at turde have min egen holdning til deres kvalitet. Og i mine øjne er begge maksimalt på samme niveau som vores eksisterende spillere. Faktisk synes jeg ikke, at de er på niveau med Hendo, Can og Lallana. Gini er sådan en spiller, som jeg endnu ikke kan blive klog på, så han er lige efter den gruppe, men måske samtidig den i gruppen, der har størst udviklingspotentiale.
Jeg tænker også, at får vi ikke VvD og/eller Keita i dette vindue, så føler jeg mig ret overbevist om, at vi får dem i næste sommer-vindue, og jeg mener heller ikke, at vi absolut skal købe til midtbanen i dette vindue.

Med Can og Hendo til den defensive (og til 8eren)
Gini, Milner og Grujic til 8eren
Lallana (og Coutinho) til 10eren om man vil

Pre season må vise, om Matip, Lovren, Klavan og Gomez ser skarpe nok ud, er helt skadesfrie mv, for i princippet bør 4 til 2 pladser være nok og særligt i det centrale forsvar.

Jeg mener dog godt godt, at vi kan bruge Ox'en, da vi ikke har super spillere til at rotere med Lallana og vores kanter, og så skal vi da have en VB og gerne af meget høj kvalitet, hvis vi ikke køber VvD og/eller Keita denne sommer.

Besvar