Hvad fik Suarez da i sign-on bonus?sjampen skrev:I betragtningen af at udmelding om en lønnedgang kommer direkte fra Barca der ikke engang kan finde ud af at oplyse den korrekte pris de betalte for Neymar, skal man måske ikke altid tage deres ord for 100% gode varer. Der er vidst rigeligt med skuffeaftaler og ting der altid ser dagens lys nede hos catalanerne.Oomph242 skrev: Som jeg har læst, så går han lige som Suarez ned i løn med tilgangen til Barcelona... Bonus for titler og pokaler kan selvfølgelig rode bod på den slags..
Og lige i Barca er det jo relevant om beløbene er før eller efter skat, nu hvor skat ikke er noget man betaler som Barca spiller. Apropos ting der ikke så gerne skal se dagens lys.
Derudover har Barca naturligvis et ønske om at tegne et billede af hvor meget Suarez ønskede at komme dertil, så jeg tror ikke de ligefrem har gjort deres bedste for at tegne det komplette billede. Mon ikke de bekvemmeligt har glemt at medregne Suarez kæmpe signing bonus f.eks.
Jeg mener kun det er i Italien, man snakker om fodboldløn efter skat. (Derfor deres løn altid ser lavere ud end i andre lande)
Betaler de fleste Barcelona spillere ikke da, siden du nævner det? Ved godt der var en Messi sag...
http://www.totalsportek.com/money/barce ... -salaries/