løftet ben på et indkast .....
DEN HOLDT!! Det var hårdt men den holdt!
Copy Paste fra nettet - Ville ikke risikere at stave forkert. Havde fundet den rigtige stavemåde til mit word-doc, hvor jeg holder styr på ind- og udskiftninger.
Han er skadetmortenbak skrev:Jeg forstår ikke at de står i studiet og snakker om en ny målmand til Liverpool.
Kelleher er imo en klasse målmand!
Og med fast spilletid, vil han kun blive bedre.
Har du glemt starten under Klopp?JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 15:53De kampe var der altså ikke mange af under Klopp, i hvert fald ikke til sidst.
Jeg nød, at der til sidst blev lavet lidt fornuftig "clock-management" så tiden løb af uret i overtiden.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 16:07Men man fornemmer umiddelbart et lidt mere pragmatisk tilgang fra Slot, hvor man ikke satser alt på et bræt og det kunne være rigtig fint, hvis vi kunne få en stærk defensiv i gang, hvor endnu et af vores våben bliver, at modstanderen bare ikke kan score, lidt ligesom Arsenal, omend jeg håber, vi spiller mere seværdigt fodbold end Arsenal.
Enig. Et af mine highlights fra kampen var da Endo lige puffede bolden til indkast med sin hånd, fremfor at den var endt til målspark. De små detaljer kan ofte være forskellen på om man får alle tre point eller ej. Og apropos dobbeltmoral, så var jeg stærk utilfreds med, at West Ham ikke fik straffespark mod Chelsea for en holdeforseelse og med det in mente, så kan jeg selvfølgelig heller ikke tillade at mene, at van Dijk ikke begik straffespark. Jeg forstår ikke, at de tager en sådan chance.Cynwal skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 16:14Jeg nød, at der til sidst blev lavet lidt fornuftig "clock-management" så tiden løb af uret i overtiden.JudgeArdaStudge skrev: ↑lørdag, 05. okt, 2024 16:07Men man fornemmer umiddelbart et lidt mere pragmatisk tilgang fra Slot, hvor man ikke satser alt på et bræt og det kunne være rigtig fint, hvis vi kunne få en stærk defensiv i gang, hvor endnu et af vores våben bliver, at modstanderen bare ikke kan score, lidt ligesom Arsenal, omend jeg håber, vi spiller mere seværdigt fodbold end Arsenal.
...selvom jeg hader det, når andre klubber praktiserer det. ...men dobbelmoral er jo dobbelt så godt!