Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker ud i 79. min
3
13%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
1
4%
4 – Virgil Van Dijk
6
26%
21 - Kostas Tsimikas ud i 79. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
6
26%
10 – Mac Allister ud i pausen
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ud i 89. min.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 72. min.
1
4%
20 - Diogo Jota
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
1
4%
8 – Dominik Szoboszlai ind i pausen
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ind i 72. min.
0
Ingen stemmer
56 - Vítězslav Jaroš ind i 79. min
5
22%
26 – Andy Robertson ind i 79. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 89. min.
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 23

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. okt, 2024 15:24

Han dømmer omkast... :shock: For
løftet ben på et indkast .....

DEN HOLDT!! Det var hårdt men den holdt!
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 05. okt, 2024 15:24

Cynwal skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 15:23
KLASSEindgreb af Jaroš!!
Overskud at du får stavet det rigtigt her i overtiden

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 05. okt, 2024 15:25

Puha....

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 05. okt, 2024 15:28

Ikke prangene! Og masser af plads til forbedring. Winning Ugly er også en kvalitet.
Jeg synes spillerne, hver især skal se kampen igen og kigge i spejlet. Det er sløseri at vi ikke vinder sikkert.
Men 3 point er 3 point 💪🏼
COYR!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 05. okt, 2024 15:30

En så flot første halvleg og en helt forfærdelig anden halvleg, hvor jeg virkelig ikke kan blive klog på Szoboszlai og Jota. Sidder og ønsker, at vi havde en Firmino type fremfor Jota, en som fylder noget og er god i opspillet. En du kan sparke bolden op på og så holder han på den, så du får strukket modstanderens kæder. Når Jota ikke laver mål, et var i øvrigt slet ikke nok, han skal score tre, så bidrager han ikke med meget og fylder ikke noget og Szoboszlai er bare en kæmpemæssig gåde af nochelanthed, hæl og tå og alligevel manglende tro på sig selv, når han kommer op i modstanderes felt. Han efterlader meget at ønske defensivt og offensivt er han mester ud i at træffe forkerte beslutninger.

En dyr sejr, hvor Alisson bliver skadet, men trods alt en sejr. Vi ligger nummer 1 inden landsbavlspause, men det skal blive bedre. Det skal blive meget bedre.

Og ja, ros til Jaros for sit flotte indhop. Han havde nogle vigtige indgreb.

MotM: Ryan Gravenberch igen. Han er fænomenal, men han mangler noget mere power på midtbanen ved sin side. Mac Allister har evnerne, men mangler lidt og er jo også noget klejn i det og Jones er selvfølgelig ikke i form. Szoboszlai gider jeg ikke kommentere på, ham har jeg sagt nok om. Jeg er pt. ikke fan.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 05. okt, 2024 15:33, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. okt, 2024 15:31

AJJ skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 15:24
Cynwal skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 15:23
KLASSEindgreb af Jaroš!!
Overskud at du får stavet det rigtigt her i overtiden
Copy Paste fra nettet - Ville ikke risikere at stave forkert. Havde fundet den rigtige stavemåde til mit word-doc, hvor jeg holder styr på ind- og udskiftninger.

..og der kan stemmes!!
Jeg har stemt på Gravenberch og VVD
...og så Jaroš for en ikke nervøs indsats. Både hans indgreb, da en Palace spiller er ved at slippe igennem, men også præcise, lange udspark som burde have givet ham en hockeyassist.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. okt, 2024 15:37

Vi skal lige have stillingen, mens jeg kan nå at få nr. 13 med på ét billede:
Billede
Vi SMADRER det PIShold !

mortenbak

Indlæg af mortenbak » lørdag, 05. okt, 2024 15:41

Jeg forstår ikke at de står i studiet og snakker om en ny målmand til Liverpool.
Kelleher er imo en klasse målmand!
Og med fast spilletid, vil han kun blive bedre.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 05. okt, 2024 15:46

mortenbak skrev:Jeg forstår ikke at de står i studiet og snakker om en ny målmand til Liverpool.
Han er skadet

Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ

Indlæg af AJJ » lørdag, 05. okt, 2024 15:50

Fowler89 skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 15:46
mortenbak skrev:Jeg forstår ikke at de står i studiet og snakker om en ny målmand til Liverpool.
Han er skadet

Sent from my iPhone using Tapatalk
Han er syg ikke skadet

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 05. okt, 2024 15:53

Men alligevel ret interessant at se, hvor få mål vi lukker ind. De kampe var der altså ikke mange af under Klopp, i hvert fald ikke til sidst. Det i sig selv er også betryggende, hvis vi efterhånden kan begynde at vinde kampe på den måde.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. okt, 2024 16:00

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 15:53
De kampe var der altså ikke mange af under Klopp, i hvert fald ikke til sidst.
Har du glemt starten under Klopp?
Der HAGLEDE målene ind - i begge ender:
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 05. okt, 2024 16:07

Nu var legenden her jo i 9 år, så det er svært at hive alt under samme paraply, men i starten var han så også lidt mere prisgivet, når man kigger på det materiale han havde til rådighed.

Men man fornemmer umiddelbart et lidt mere pragmatisk tilgang fra Slot, hvor man ikke satser alt på et bræt og det kunne være rigtig fint, hvis vi kunne få en stærk defensiv i gang, hvor endnu et af vores våben bliver, at modstanderen bare ikke kan score, lidt ligesom Arsenal, omend jeg håber, vi spiller mere seværdigt fodbold end Arsenal.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » lørdag, 05. okt, 2024 16:14

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 16:07
Men man fornemmer umiddelbart et lidt mere pragmatisk tilgang fra Slot, hvor man ikke satser alt på et bræt og det kunne være rigtig fint, hvis vi kunne få en stærk defensiv i gang, hvor endnu et af vores våben bliver, at modstanderen bare ikke kan score, lidt ligesom Arsenal, omend jeg håber, vi spiller mere seværdigt fodbold end Arsenal.
Jeg nød, at der til sidst blev lavet lidt fornuftig "clock-management" så tiden løb af uret i overtiden.
...selvom jeg hader det, når andre klubber praktiserer det. ...men dobbelmoral er jo dobbelt så godt!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 05. okt, 2024 16:21

Cynwal skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 16:14
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 05. okt, 2024 16:07
Jeg nød, at der til sidst blev lavet lidt fornuftig "clock-management" så tiden løb af uret i overtiden.
...selvom jeg hader det, når andre klubber praktiserer det. ...men dobbelmoral er jo dobbelt så godt!
Enig. Et af mine highlights fra kampen var da Endo lige puffede bolden til indkast med sin hånd, fremfor at den var endt til målspark. De små detaljer kan ofte være forskellen på om man får alle tre point eller ej. Og apropos dobbeltmoral, så var jeg stærk utilfreds med, at West Ham ikke fik straffespark mod Chelsea for en holdeforseelse og med det in mente, så kan jeg selvfølgelig heller ikke tillade at mene, at van Dijk ikke begik straffespark. Jeg forstår ikke, at de tager en sådan chance.

Besvar