Fowler89 skrev: ↑onsdag, 20. nov, 2024 17:08
Peps kontrakt forlænget med et år. Kontrakten udløber 2026.
Interessant om det har betydning for retssagen imod dem. Det ville ikke undre mig, hvis de slipper afsted med et lille dask på håndledet og en reprimande, alt imens Lyon er tvangsnedrykket for mindre og Bentancur har fået syv kampes karantæne for en joke omkring sin holdkammerat Son.
Der spås også i, at de lækkede videoer med David Coote, er et kalkuleret forsøg fra City i at sætte Premier League i miskredit.
Guardiola er ikke andet end en ussel snydepels. Alle steder han har været, har snyd vist sit ansigt, om det så er hans tid som spiller med forbindelse til bloddoping og epo, herunder at han blev taget for doping og trak tråde til skandaledoktoren Fuentes og Operacion Puerto, sin tid som manager i Barcelona med verserende anklager om dommerbetaling, sin tid i Bayern Munchen med selvsamme forhenværende blodopingdoktorer eller sin tid i City med 115(130) anklager om financiel fusk. For mig vil han aldrig stå for andet end snyd og sportswashing.
Jeg håber, at Slot kan vippe ham af pinden. Det vil glæde mig meget mere at se Guardiola blive vippet af pinden end, at han når at smutte inden, ikke at man alligevel kender nogen City fans man kan hovere overfor. Det tættest vi kommer på City fans, er Chelsea fans, der forsvarer City, fordi de føler, de er de næste i rækken, der med god grund anklages for snyd og svindel.