Everton FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud i 61. min
2
22%
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
1
11%
26 – Andy Robertson ud i 69. min
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch ud i 61. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
22%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
3
33%
7 - Luis Diaz ud i 87. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ud i 69. min
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold ind i 61. min
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind i 61. min
1
11%
9 - Darwin Nunez ind i 69. min.
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind i 69. min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind i 87. min
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer: 9

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 61

Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 19:52

Billede

Indgangsbøn:
Sidste Merseryside opgør på Goodison. Det bliver opgør nr. 120 imellem de to kluber der. Ærlig talt synes jeg denne kamp har bananskræl skrevet over sig med fede bogstaver. ALLE forventer en Liverpool sejr. Everton er ramt af skader, men David Moyes er tilbage på bænken, og han har ALTID kunnet sætte de blå op til at give den en ekstra skalle - nogen gange bogstaveligt - og han elsker at sæte dem til at spille til stregen og en smule over, når det kommer til stykket.
Jeg glæder mig IKKE den denne kamp, siger pessimisten inden i mig. Men der er også en optimist som snakker, og han siger. Hvis vi spiller i retnning af som vi gjorde imod Spurs i Carabao semi'en, så har Everton ikke en chance. Jeg hepper på, at optimisten får ret!

Indbyrdes statistik i PL:
Billede
I runde tal sejr til LFC i 2/5 af kampene, uafgjort i 2/5 og sejr til Everton i ca. 1/5.

5 sidste indbyrdes opgør i PL:
Billede

Formbarometer PL:
Billede
Den selvtillid, som Moyes' tropper kommer ind til kampen med, snakker til pessimisten i mig.

Statistik for hele sæsonen til nu i PL:
Billede

liverpool:

Det er stærkeste opstilling, og det er det i de næste 5 kampe. Så må vi håbe at bukserne holder
Så Alisson er tilbage mellem stængerne

Forsvaret: Jeg tror IKKE at Trent er klar til mere, end at sidde på bænken, og hånden på hjertet vil jeg hellere have Conor Bradley inde, som kæmper for Gud, King Kenny og Merseyside så det fløjter. TAA kan evt. få de sidste 20 minutter, og så drysse lidt fløde baller ned i hullerne blandt forhåbentligt godt trætte, bitre spillere. Den anden back får Robertson og så er det selvfølgelig VVD og Konaté i centerforsvaret.

Midtbane: Vi stiller selvfølgelig med PL's bedste midtbane: Gravenberch - Mac Allister - Szoboszlai

Angreb: Det kan siges kort: Salah - Diaz - Gakpo

Så det ser sådan her ud:
Billede

PS: Beklager, at kamptråden først kommer nu, men der har været meget omkring ørerne her (..og for lidt imellem ørerne!)
Så jeg har kopieret de indlæg, som var skrevet i Plymoth tråden herover.
...og velkommen til Pasugjer.
Vi SMADRER det PIShold !

grauballemanden
Geografisk sted: Odense
Alder: 55

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af grauballemanden » tirsdag, 11. feb, 2025 19:56

Træls at Michael Oliver skal dømme kampen. Håber vi kan trække os sejrrigt ud af opgøret alligevel 🤞
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 19:56

Pasugjer skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 09:35
Hej alle.

Der er ikke oprettet nogen kamptråd til Everton - Liverpool, så opslaget bliver her.
Umiddelbart kan jeg ikke se at kampen bliver sendt på nogen TV-kanal. Ikke engang Viaplay Sport News. Det er da skandaløst, at selve Merseyside-derbyet ikke bliver vist!
Det er kun mindre betydelige CL-kampe. Jeg foreslår vi alle kontakter Viaplay Group og giver vores mening til kende. Jeg kender en AC Milan fan, som fik omstødt en TV-kanal til at vise AC Milan, i stedet for Celta Vigo ( de ville vise Celta Vigo pga. Kroun Dehli var på holdet) da hele forummet kontaktede TV-udbyderen - vi bør gøre det samme!
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 19:57

RedRedRed skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 10:10
Pasugjer skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 09:35
Hej alle.
Der er ikke oprettet nogen kamptråd til Everton - Liverpool, så opslaget bliver her.
Umiddelbart kan jeg ikke se at kampen bliver sendt på nogen TV-kanal. Ikke engang Viaplay Sport News. Det er da skandaløst, at selve Merseyside-derbyet ikke bliver vist!
Det er kun mindre betydelige CL-kampe. Jeg foreslår vi alle kontakter Viaplay Group og giver vores mening til kende. Jeg kender en AC Milan fan, som fik omstødt en TV-kanal til at vise AC Milan, i stedet for Celta Vigo ( de ville vise Celta Vigo pga. Kroun Dehli var på holdet) da hele forummet kontaktede TV-udbyderen - vi bør gøre det samme!
Hej. Det var oprindeligt den tidlige lørdagskamp, så det er Prime Video der har kampen 🙂
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 19:58

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 13:58
@Pasugjer

Velkommen til. Som RedRedRed skriver, er det (desværre) Prime der har kampen, så der er ikke så meget, vi kan gøre. Jeg har lige været inde på appen for at konfirmere det og den er god nok, den står til at blive sendt i morgen aften på Prime.
Til gengæld, hvis man gider betale for Prime, så synes jeg produktet er ret godt og bedre end når det sendes på Viasats kanaler, men det skyldes så også, at den app jeg streamer fra, Yousee app, er virkelig ringe i forhold til konkurrenterne.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 19:59

TG12 skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 15:25
JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 13:58
@Pasugjer

Velkommen til. Som RedRedRed skriver, er det (desværre) Prime der har kampen, så der er ikke så meget, vi kan gøre. Jeg har lige været inde på appen for at konfirmere det og den er god nok, den står til at blive sendt i morgen aften på Prime.
Til gengæld, hvis man gider betale for Prime, så synes jeg produktet er ret godt og bedre end når det sendes på Viasats kanaler, men det skyldes så også, at den app jeg streamer fra, Yousee app, er virkelig ringe i forhold til konkurrenterne.
Jeg også det er temmelig træls man efterhånden skal have 2-3 streamning tjenester for at se bold. Men synes faktisk Prime kører bedre, og for nuværende er prissætningen langt mere rimelig end Viaplay. 59kr per måned er fair. Man kan bare håbe de ikke skruer prisen op til Viaplay niveau i takt med de sikkert få flere kampe..
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 20:00

pingel skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 15:51
Bare ærgerligt, at man skal betale for en kamp man allerede betalte for at se i 2024…
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 20:02

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 17:01
@TG12:

Meget enig. Prime kører rigtig fint og man kan slå kommentatorerne fra, hvilket er fed feature, hvis man ikke orker at lytte på dem eller man bare vil have den fulde effekt af fx Anfield. Jeg synes også ofte, at studiet har været bedre end på See og Viasats kanaler.

Ved ikke om du har læst det, men fra den nye sæson vil Viaplay tilbyde "billigere" pakker. Dvs. at man fremover selv kan bestemme om man vil have den dyre sportspakke til 500 kroner eller en mindre fodboldpakke til 250 kroner, hvor man får Superligaen og Premier League, så vidt jeg læste.

Det kunne være spændende, hvis det i fremtiden blev sådan, at man kunne spare endnu flere penge ved, at man kunne vælge en pakke med udelukkende Premier League fx.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 20:03

TG12 skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 18:23
JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 17:01
@TG12:

Meget enig. Prime kører rigtig fint og man kan slå kommentatorerne fra, hvilket er fed feature, hvis man ikke orker at lytte på dem eller man bare vil have den fulde effekt af fx Anfield. Jeg synes også ofte, at studiet har været bedre end på See og Viasats kanaler.

Ved ikke om du har læst det, men fra den nye sæson vil Viaplay tilbyde "billigere" pakker. Dvs. at man fremover selv kan bestemme om man vil have den dyre sportspakke til 500 kroner eller en mindre fodboldpakke til 250 kroner, hvor man får Superligaen og Premier League, så vidt jeg læste.

Det kunne være spændende, hvis det i fremtiden blev sådan, at man kunne spare endnu flere penge ved, at man kunne vælge en pakke med udelukkende Premier League fx.
Det ville være top fedt om der blev lavet et PL produkt lignende NFL Game Pass.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 20:04

Fowler89 skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 18:27
Jeg læste et eller andet sted i starten af sæsonen at prime fra næsten sæson skulle vise flere PL kampe. Det kunne være dejligt at slippe udenom det danske tv kartel helt.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 20:05

JudgeArdaStudge skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 19:24
@Fowler89:

Hørt. Selvom vi sikkert stadig får lov at betale licens til DR.

Intet fryder mig næsten mere end at se Peter Grønborgs brødkvalte stemme tale til seerne om, at vi ikke må piratstreame.
Vi SMADRER det PIShold !

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 11. feb, 2025 20:39

grauballemanden skrev:
tirsdag, 11. feb, 2025 19:56
Træls at Michael Oliver skal dømme kampen. Håber vi kan trække os sejrrigt ud af opgøret alligevel 🤞
Det er tredje gang i sæsonen han skal dømme os.
Den første kamp var mod Forest, hvor vi tabte 0-1 på Anfield
Den anden var da vi spillede uafgjort mod Man FU
...så vi er da på vej i den rigtige retning.
Vi SMADRER det PIShold !

AJJ

Indlæg af AJJ » onsdag, 12. feb, 2025 08:16

Av av hvor bliver det spændende i aften. 9 points forspring - det er alligevel noget med tanke på, at Arsenal ikke er Man City fra de forrige sæsoner.

Tarkowski var elendig mod Bournemouth i weekenden. Men han skal selvfølgelig nok forvandle sig til en verdensklasse CB i aften, ligesom Pickford vel spiller sit livs kamp.

De er svækket af skader på både midten og i angrebet. Og selv om om Moyes har stabiliseret dem noget, så skal det simpelthen blive 3 point.

Så er der bare derby faktoren, jf Man U. Og at vi sjældent præsterer særligt godt på Goodison.
Er også lidt spændt på at se, om blamagen i søndags betyder noget.

Fowler89
Geografisk sted: Nordsjælland
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » onsdag, 12. feb, 2025 08:28

Min mavefornemmelse siger uafgjort. Everton er kommet i sving med Moyes og de vil gøre en ekstra indsats imod deres største rivaler i dag. Men selv en uafgjort betyder 7 point ned til Arsenal hvilket stadig er super.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Gjessø
Alder: 47

Indlæg af Emmy » onsdag, 12. feb, 2025 09:55

Vi vinder en sikker sejr. Jeg er ikke spor i tvivl.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Besvar