Indgangsbøn:
Sidste Merseryside opgør på Goodison. Det bliver opgør nr. 120 imellem de to kluber der. Ærlig talt synes jeg denne kamp har bananskræl skrevet over sig med fede bogstaver. ALLE forventer en Liverpool sejr. Everton er ramt af skader, men David Moyes er tilbage på bænken, og han har ALTID kunnet sætte de blå op til at give den en ekstra skalle - nogen gange bogstaveligt - og han elsker at sæte dem til at spille til stregen og en smule over, når det kommer til stykket.
Jeg glæder mig IKKE den denne kamp, siger pessimisten inden i mig. Men der er også en optimist som snakker, og han siger. Hvis vi spiller i retnning af som vi gjorde imod Spurs i Carabao semi'en, så har Everton ikke en chance. Jeg hepper på, at optimisten får ret!
Indbyrdes statistik i PL:

I runde tal sejr til LFC i 2/5 af kampene, uafgjort i 2/5 og sejr til Everton i ca. 1/5.
5 sidste indbyrdes opgør i PL:

Formbarometer PL:

Den selvtillid, som Moyes' tropper kommer ind til kampen med, snakker til pessimisten i mig.
Statistik for hele sæsonen til nu i PL:

liverpool:
Det er stærkeste opstilling, og det er det i de næste 5 kampe. Så må vi håbe at bukserne holder
Så Alisson er tilbage mellem stængerne
Forsvaret: Jeg tror IKKE at Trent er klar til mere, end at sidde på bænken, og hånden på hjertet vil jeg hellere have Conor Bradley inde, som kæmper for Gud, King Kenny og Merseyside så det fløjter. TAA kan evt. få de sidste 20 minutter, og så drysse lidt fløde baller ned i hullerne blandt forhåbentligt godt trætte, bitre spillere. Den anden back får Robertson og så er det selvfølgelig VVD og Konaté i centerforsvaret.
Midtbane: Vi stiller selvfølgelig med PL's bedste midtbane: Gravenberch - Mac Allister - Szoboszlai
Angreb: Det kan siges kort: Salah - Diaz - Gakpo
Så det ser sådan her ud:

PS: Beklager, at kamptråden først kommer nu, men der har været meget omkring ørerne her (..og for lidt imellem ørerne!)
Så jeg har kopieret de indlæg, som var skrevet i Plymoth tråden herover.
...og velkommen til Pasugjer.